آیین افتتاح شعبه بیمه حافظ در ارومیه با حضور جناب آقای فرشباف مدیر امور شعب ونمایندگان ، گوزل زاده سرپرست محترم منطقه به همراه رئیس و دبیر شورای هماهنگی شرکتهای بیمه و سایر میمهانان در محل شعبه برگزار شد .

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ ، آیین افتتاح شعبه بیمه حافظ در ارومیه با حضور جناب آقای فرشباف مدیر امور شعب ونمایندگان ، گوزل زاده سرپرست محترم منطقه به همراه رئیس و دبیر شورای هماهنگی شرکتهای بیمه و سایر میمهانان در محل شعبه برگزار شد .

در این مراسم مدیر امور شعب بیمه حافظ با اشاره به تاسیس شرکت بیمه حافظ از سال ۸۱ به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی کشور با تمرکز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عنوان کرد : پیرو مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر انتخاب شهرستان ارومیه به عنوان منطقه ویژه اقتصادی ، سیزدهمین شعبه شرکت بیمه حافظ با هدف توسعه شبکه فروش و ارائه خدمات بیمه ای در این مرکز تاسیس و راه اندازی شد.

فرشباف با بیان این نکته که برنامه های راهبردی شرکت بیمه حافظ مبنی بر توسعه خدمات در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با رویکرد حضور فعال و چشمگیر در مرزهای کشور میباشد ، بزودی شعبه زنجان و باجه لاهیجان این شرکت نیز افتتاح و وارد شبکه فروش خواهد شد .

وی افزود: در سال جاری با تلاش تمامی ارکان شرکت ، توانگری مالی شرکت بیمه حافظ در سطح یک از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا ارزیابی گردیده است که امیدواریم این موضوع به شبکه فروش و شعب شرکت در جذب بازار های جدید و افزایش ضریب نفوذ بیمه در این مناطق و همچنین ارائه خدمات به بیمه گذاران محترم کمک شایانی نماید.

در ادامه این مراسم ، مظهر قوشچی رییس شعبه ارومیه بیمه حافظ ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به میهمانان به سابقه درخشان فعالیت های بیمه ای شرکت حافظ در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد و گفت : بیمه حافظ ۲۴ مین شرکت بیمه ای هست که فعالیت خود را در استان آغاز میکند که در ابتدا با جذب ۱۵ نماینده فعال به ارائه خدمات به بیمه گذاران محترم خواهد پرداخت.

در پایان ، آقای وارثی رئیس شورای هماهنگی شرکتهای بیمه آذربایجان غربی به تشریح آمار بیمه ای استان در خصوص صدور و خسارت پرداخت و نسبت به تلاش همکاران در صنعت بیمه برای عدم انتقال بیمه گری و صرفا جذب پتانسیل های بالقوه بیمه در استان تاکید کرد .