در پایان سال ۱۴۰۰ و در راستای تحقق شعار سال، شرکت سنگ آهن گهرزمین موفق به شکست رکورد تولید کنسانتره و سنگ آهن دانه بندی شد.

در پایان سال ۱۴۰۰ و در راستای تحقق شعار سال، شرکت سنگ آهن گهرزمین موفق به شکست رکورد تولید کنسانتره و سنگ آهن دانه بندی شد.

درآمد نیوز ؛ در آخرین روز از سال ۱۴۰۰، واحد فرآوری این شرکت که وظیفه برنامه ریزی، کنترل و نظارت بر تولید سنگ آهن دانه بندی شده و کنسانتره گهرزمین را بر عهده دارد بار دیگر موفق به کسب رکوردی تازه در امر تولید شد.

مهندس حسین کامجو مدیر فرآوری گهرزمین در این رابطه عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال و اهمیت بحث تولید و با تلاش شبانه روزی واحد فرآوری این شرکت و همچنین پرسنل شرکت نظم آوران (سایت فرآوری گهرزمین) توانستیم در بخش خردایش با تولید ۸،۴۷۱،۸۷۸ تن سنگ دانه بندی (۰_۵۰) ضمن تامین کامل خوراک خطوط کنسانتره و سایر تعهدات خود، رکورد تولید سالانه سنگ آهن دانه بندی کل ادوار گهرزمین را کسب نماییم.

وی در ادامه افزود: این در حالی است که در بازه زمانی مشابه طی سال گذشته این رقم برابر با ۶،۹۴۵،۵۵۷ تن بوده و بدان معناست که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱/۵ میلیون تن افزایش تولید (حدود ٪ ۲۲ ) داشته است.

کامجو با اشاره به میزان تولید کنسانتره عنوان کرد: به همین منوال در بخش تولید کنسانتره، برنامه تولید کنسانتره خطوط دوگانه گهرزمین ۴،۰۰۰،۰۰۰ تن در نظر گرفته شده بود که با برنامه ریزیهای دقیق و منظم در بخش تولید، نگهداری و تعمیرات، تامین به موقع خوراک و مواد مصرفی توانست به تولید ۴،۵۳۹،۴۳۸ تن دست یابد. درواقع این عدد  ۵۳۹،۴۳۸ تن بالاتر از برنامه تولید است که افزایش ۱۳ درصدی تولید نسبت به طرح را نشان می دهد و یک رکورد در تاریخ تولید کنسانتره شرکت سنگ‌آهن گهرزمین می‌باشد.