همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی مدیران ارشد بانک در جلسه مشترک با همکاران واحد ارتباطات و روابط عمومی از تلاش های آنها قدردانی کردند.

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی مدیران ارشد بانک در جلسه مشترک با همکاران واحد ارتباطات و روابط عمومی از تلاش های آنها قدردانی کردند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در دیدار همکاران واحد روابط عمومی ضمن قدردانی از تلاش واحد ارتباطات به تشریح استراتژی های بانک در حوزه ارتباطات پرداخته شد و بر نگاه حمایتی مدیریت ارشد بانک به عرصه ارتباطات و تعامل با رسانه ها تاکید شد.

در این جلسه مدیران ارشد بانک با تاکید بر تلاش برای تعامل با رسانه‌ها تاکید کردند: در سال ۱۴۰۱ باید تلاش بیشتری برای هم افزایی ارتباطی میان بانک با رسانه ها و ذی نفعان صورت گیرد تا هر چه بیشتر جایگاه رسانه ای بانک ارتقا یافته و موجب ارتقا و تعالی بانک در سطح جامعه شود.

بر اساس این گزارش اعضای هیات مدیره در سخنانی کوتاه ، روابط عمومی را فعال پشت صحنه، طراح و مجری تمام اقدامات بانک خواندند که همواره در پس اتفاقات و عملکرد سایر مدیریت ها و بخش ها قرار می گیرند و دیده نمی شوند اما حقیقت ماجرا در این است که آنچه از مجموعه های مدیریتی نمو بیرونی پیدا می کند تلاش روابط عمومی است و آنها هستند که باعث دیده شدن اقدامات انجام شده مدیریت‌های مختلف و عملکرد کلی بانک می شوند.

روز روابط عمومی

در این دیدار از تلاش های فاطمه فروزان رییس سابق اداره روابط عمومی نیز تقدیر و مدیران ارشد ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان ، ابراز امیدواری کردند تا فروزان در سمت مدیریت موزه اسناد و گالری بانک نیز موفق باشد.