تعداد مبتلایان کرونا در شرکت فولاد خوزستان به صفر رسید

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اعلام این مطلب به خبرنگار روابط‌ عمومی گفت: به لطف خدای متعال و تلاش منسجم، هدفمند و هوشیارانه کمیته عالی مقابله با کرونا بعد از نزدیک به دو سال، تعداد مبتلایان در شرکت فولاد خوزستان به صفر رسید.

درآمد نیوز ـ وی در ادامه گفت: دستیابی به چنین موفقیتی، حاصل همکاری کارکنان و اقدام بی نظیر و به هنگام واکسیناسیون عمومی بود. این مهم دستاوردی بزرگ و بی مانند در حوزه سلامت کارکنان به شمار می آید.

ابراهیمی با اشاره به رکورد شکنی های پیا‌پی و بشارت‌ آفرین ماه‌های اخیر افزود: حفظ سلامت کارکنان مهم‌ترین رکن سازمان است‌.‌ بدون شک دستیابی به این رکوردها حاصل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام به موقع واکسیناسیون است.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه‌ی دکتر علیرضا مخبر دزفولی افزود: در طول مدت شیوع ویروس کرونا، کادر درمان مجموعه فولاد خوزستان به صورت شبانه‌روزی برای جلوگیری از شیوع کرونا تلاش کردند. اعضای کمیته عالی مقابله با کرونا و رده‌های مدیریتی نیز در این میان مشارکت فعالانه داشتند. البته اگر همراهی کارکنان مجموعه نبود، چنین موفقیتی به دست نمی‌آمد. در پایان رعایت الزامات بهداشتی به منظور کنترل شیوع ویروس کوید ١٩ و گونه جدید امیکرون و واکسیناسیون به موقع کماکان توصیه می شود.