در معاملات امروز، میانگین موزون قیمت فروش هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی ها به رقم ۲۵۶۶۲ رسیده است.

در معاملات امروز، میانگین موزون قیمت فروش هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی ها به رقم ۲۵۶۶۲ رسیده است.

به گزارش درآمد نیوز ؛ بررسی تغییرات بهای دلار و یورو در معاملات اولین روز هفته نشان از نوسان محدود نرخ خرید و فروش اسکناس آمریکایی در صرافی های مجاز دارد.

بهای دلار و یورو در صرافی های مجاز

به گونه‌ای که جدیدترین نرخ های اعلام شده در ساعت ۱۱:۳۰ امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) نشان می دهد میانگین موزون (سامانه سنا بانک مرکزی) قیمت خرید هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های مجاز از مردم ۲۵۴۰۷ تومان و میانگین موزون قیمت فروش هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها به متقاضی خرید ارز، ۲۵۶۶۲ تومان تعیین شده است.

همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۵۳۴ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس یورو به متقاضی خرید یورو نیز به رقم ۲۸۸۲۱ تومان رسیده است.

جدیدترین تغییرات نرخ حواله دلار، یورو و درهم در سامانه نیما

بر اساس این گزارش، در ساعت ۱۱:۳۰ امروز، نرخ خرید حواله دلار آمریکا در سامانه نیما ۲۴۹۰۳ تومان تعیین شده و نرخ فروش حواله دلار آمریکا نیز به رقم ۲۵۱۳۰ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، نرخ خرید حواله یورو ۲۶۲۵۷ تومان و نرخ فروش حواله یورو نیز ۲۶۴۹۶ تومان تعیین شده است.

همچنین نرخ خرید حواله درهم امارات نیز در معاملات دومین روز کاری هفته، به رقم ۶۷۸۱ تومان و نرخ فروش حواله درهم امارات نیز به رقم ۶۸۴۲ تومان رسیده است.

نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی چقدر شد؟

جدیدترین نرخ های اعلام شده توسط بازار متشکل ارزی نشان می دهد در ساعت ۱۱:۳۰ امروز، نرخ اسکناس دلار آمریکا در بازار متشکل ارز ایران به رقم ۲۵۵۲۳ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز به رقم ۲۵۷۷۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، نرخ هر اسکناس یورو در بازار متشکل ارز ایران ۲۸۴۵۹ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز ۲۸۷۴۳ تومان تعیین شده است.