در پایان معاملات امروز، میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی ها ۲۵۸۹۱ تومان تعیین شده است.

در پایان معاملات امروز، میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی ها ۲۵۸۹۱ تومان تعیین شده است.

به گزارش درآمد نیوز  بررسی تغییرات بهای دلار و یورو در معاملات ششمین روز هفته نشان از تداوم ثبات نسبی نرخ خرید و فروش اسکناس آمریکایی در صرافی های مجاز دارد.

بهای دلار و یورو در صرافی های مجاز

به گونه‌ای که جدیدترین نرخ های اعلام شده در ساعت ۱۲:۰۰ امروز (پنجشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۱) نشان می دهد میانگین موزون (سامانه سنا بانک مرکزی) خرید هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های مجاز از مردم ۲۵۶۳۳ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها به متقاضی خرید ارز، ۲۵۸۹۱ تومان تعیین شده است.

همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۷۸۵۹ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس یورو به متقاضی خرید یورو نیز به رقم ۲۸۱۳۹ تومان رسیده است.

جدیدترین تغییرات نرخ حواله دلار، یورو و درهم در سامانه نیما

بر اساس این گزارش، در ساعت ۱۲:۰۰ امروز، نرخ خرید حواله دلار آمریکا در سامانه نیما ۲۴۲۶۸ تومان و نرخ فروش حواله دلار آمریکا نیز به رقم ۲۴۴۸۹ تومان رسیده است. از سوی دیگر، نرخ خرید حواله یورو ۲۵۸۷۱ تومان و نرخ فروش حواله یورو نیز ۲۶۱۰۶ تومان تعیین شده است.

همچنین نرخ خرید حواله درهم امارات نیز در معاملات آخرین روز کاری هفته، ۶۶۰۸ تومان و نرخ فروش حواله درهم امارات نیز به رقم ۶۶۶۸ تومان رسیده است.

نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی چقدر شد؟

جدیدترین نرخ های اعلام شده توسط بازار متشکل ارزی نشان می دهد در ساعت ۱۲:۰۰ امروز، نرخ اسکناس دلار آمریکا در بازار متشکل ارز ایران به رقم ۲۵۷۶۰ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز به رقم ۲۶۰۱۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، نرخ هر اسکناس یورو در بازار متشکل ارز ایران ۲۷۹۹۴ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز ۲۸۲۷۴ تومان تعیین شده است.