جدیدترین مانیتورهای پریمیوم ال‌جیبرای سال ۲۰۲۲ که با توجه به نیازهای کاربران حرفه‌ای در سراسر جهان طراحی شده است، در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین LG در نمایشگاه CES 2022 در تاریخ ۱۴ دی ماه معرفی خواهند شد.

جدیدترین مانیتورهای پریمیوم ال‌جیبرای سال ۲۰۲۲ که با توجه به نیازهای کاربران حرفه‌ای در سراسر جهان طراحی شده است، در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین LG در نمایشگاه CES 2022 در تاریخ ۱۴ دی ماه معرفی خواهند شد.

هر دو نمایشگر UltraFine ال‌جی (مدل ۳۲UQ85R) و LG DualUp Monitor (مدل ۲۸MQ780) با طراحی‌های شیک و کاربردی خود و اتصالات پیشرفته، تجربه کاربری عالی را برای کارمندان از جمله متخصصان و برنامه‌نویسان خلاق در محیط خانه و اداره، ارائه می‌دهند. با کیفیت تصویر بی‌نظیر، عملکرد قدرتمند، قابلیت سفارشی‌سازی و راحتی، جای تعجب نیست که این محصولات جوایز نوآوری CES 2022 را به خانه بردند.

وقتی فقط یک حرفه‌ای توان انجام آن را دارد

نمایشگر  UltraFine جدید ال‌جی یک مانیتور با کیفیت حرفه‌ای است که با در نظر گرفتن نیازهای مدیران هنری، طراحان گرافیک، ویرایشگرهای عکس/فیلم و استریمرهای زنده طراحی شده است. پنل ۳۲ اینچی ۴K UHD با رزولوشن ۳,۸۴۰ x 2,160 پیکسلی، پنل Nano IPS Black با نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ و پوشش ۹۸ درصدی طیف رنگی DCI-P3، مشکی عمیق و رنگ‌های زنده و خالص را در زاویه دیدهای مختلف نمایش می‌دهد.

اولین پنل مشکی نانو IPS ال‌جی که به صفحه نمایش  LG UltraFine قدرت می‌دهد تا رنگ‌های مشکی واقعی و دقیقی را ارائه دهد، عمق بیشتری به تصاویر می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا ایده‌های تصویری خود را با دقت بسیار زیادی درک کنند.

برای حفظ سطح دقت رنگ مورد نیاز کاربران خلاق امروزی، نمایشگر UltraFine ال‌جی به یک سنسور کالیبراسیون خودکار قابل جدا شدن مجهز شده است. کالیبراسیون به راحتی از طریق نرم‌افزار بصری ال‌جی قابل تنظیم شدن و برنامه‌ریزی است و انجام خودکار این کالیبراسیون باعث می‌شود تا در زمان کاربران صرفه‌جویی شود.

دو همیشه بهتر از یک است

مانیتور LG DualUp که یک سیستم چندوظیفه‌ای ایده‌آل برای انواع کارهایی مانند تولید محتوا و کدنویسی است، دارای یک نمایشگر Nano IPS با نسبت تصویر منحصربه‌فرد ۱۶:۱۸ است که یک فرمت کاملاً جدید در بازار مانیتور به شمار می‌آید.

مانیتور نوآورانه Square Double QHD  با رزولوشن ۲,۵۶۰ x 2,880 پیکسلی، نمایشگری مشابه دو صفحه نمایش ۲۱٫۵ اینچی را ارائه می‌دهد و دارای قابلیت تقسیم عمودی تصویر است که به کاربران امکان می‌دهد در یک نگاه بتوانند محتوای بیشتری را ببینند.

مانیتور LG 28MQ780 برای افزایش بهره‌وری و راحتی کاربر، با پایه‌ی قابل تنظیم LG Ergo عرضه می‌شود تا به طور ایمن به میزها و سطوح صاف متصل شود و فضای کمتری از میز را اشغال کند. همچنین، صفحه نمایش مانیتور  DualUpال‌جی با دو ارتفاع مجزای خود باعث کاهش حرکات سر از یک طرف به طرف دیگر می‌شود که عامل ایجاد گردن‌درد در کاربران است.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفت: «مانیتورهای پریمیوم ال‌جی برای سال ۲۰۲۲ کیفیت تصویر، ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده عالی را ارائه می‌دهند که می‌تواند نیازهای کاربران حرفه‌ای و خانگی را به طور کامل برآورده کند.» او همچنین افزوده: «این محصولات برنده‌ی جایزه نوآوری CES، نمونه‌هایی از تعهد ما به کشف ویژگی‌های جدید برای گسترش و تقویت مجموعه نمایشگرهای پرچم‌دارمان هستند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مانیتورهای پریمیوم جدید می‌توانید به کنفرانس مطبوعاتی آنلاین LG CES 2022 بپیوندید که در تاریخ ۱۴ دی ماه در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

مشخصات فنی:

# # #

درباره شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی شریکی مورداطمینان است که محصولات و راهکارهای نوآورانه را در اختیار صنایع گوناگون در سراسر جهان قرار می‌دهد. با مجموعه‌ گسترده‌ای از محصولات بی‌نظیر همچون پیشتازی بین‌المللی در صنعت ساینیج‌های OLED و LED تا ارائه مؤثرترین راهکارهای انرژی خورشیدی، ال‌جی نامی قابل‌احترام در میان مصرف‌کنندگان از سراسر دنیا است. راهکارهای فناوری اطلاعات ال‌جی همچون مانیتورهای تجاری، لپ‌تاپ‌ها، پروژکتورها، ابزارهای ابری و نمایشگرهای پزشکی، همگی برای افزایش حداکثری بهره‌وری و خلق ارزش‌های بزرگ و ماندگار برای مشتریان طراحی و تولیدشده‌اند. برای اطلاعات بیشتر درباره راهکارهای تجاری ال‌جی، سایت www.LG.com/b2b را مشاهده نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com