از رتبه‌های برتر کنکور سال ۱۴۰۰ تحت پوشش خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره)، طی مراسمی‌تجلیل به عمل آمد.

از رتبه‌های برتر کنکور سال ۱۴۰۰ تحت پوشش خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره)، طی مراسمی‌تجلیل به عمل آمد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ در بیست و ششم مهرماه سال جاری، آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور، تحت پوشش کمیته امداد در ستاد مرکزی این نهاد برگزار گردید.

در این آیین با شکوه، خیرین، مسئولین آموزش و پرورش، مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیران شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و نخبگان کنکور حضوری گرم داشتند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، همواره در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از خانواده‌های ایرانی ثابت قدم بوده و کوشیده تا به عنوان یک بنگاه اقتصادی ریشه‌دار همراه و یاور مردم شریف ایران عزیزمان باشد.

جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در این مراسم با اشاره به اینکه رفاه از هیچ کمکی برای حمایت از نخبگان دریغ نمی‌کند گفت:

هربار حضور در چنین مراسم‌هایی باعث افزایش انرژی و امیدواری می‌شود، دیدن موفقیت این جوانان با امکانات محدود واقعا باعث خوشحالی است و کار بزرگی را انجام داده‌اند.

این جوانان برای ما که در اقتصاد کشور فعالیت داریم یک الگو هستند، الگویی که ثابت می‌کند می‌شود در شرایط سخت اقتصادی، تحریم و … موفق بود و پیشرفت کرد.ما با کمک جوانان نخبه‌ای که در مجموعه رفاه مشغول به کار هستند توانستیم در شرایطی که همه درگیر هستند رو به جلو حرکت کنیم و در همین شرایط تحریم یک اشتغال‌زایی پایدار برای دوازده هزار نفر از هموطنانمان ایجاد کنیم.

برترین‌های کنکور ۱۴۰۰

من نوید این را می‌دهم که ما در مجموعه رفاه، با آغوشی باز پذیرای تمام نخبگانی که رتبه‌های زیر هزار آورده‌اند هستیم و به عنوان یک بنگاه اقتصادی که بخشی از وظایفش تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی است از این عزیزان دعوت می‌کنیم حتی در زمان فراغت خود با مجموعه رفاه همکاری داشته باشند تا هم کسب تجربه کنند و هم درآمدی برای مستقل شدن هنگام تحصیل داشته باشند.