گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، هایما ۸S و ۷X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، هایما ۸S و ۷X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از ایکوپرس_ در این نمایشگاه هفت محصول سواری، در کنار شش محصول تجاری سنگین و نیمه‌سنگین گروه صنعتی ایران‌خودرو به نمایش گذاشته شده است‌.

محصولات خانواده هایما در مدل‌های ۷X، ۸S ،S5 6AT، پژو ۲۰۶ تیپ سه سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دورنگ، تارا اتوماتیک و رانا پلاس سقف شیشه‌ای از جمله این محصولات به شمار می روند.

هم‌چنین محصولات تجاری سنگین و نیمه‌سنگین ایران‌خودرو دیزل شامل اتوبوس برقی آتروس، اتوبوس آمبولانس آتروس، کامیون کشنده فوتون H5، پیکاپ نیوفیس فوتون، ون وانا و ون وانا آمبولانس نیز در غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور بازدید عموم، به نمایش گذاشته شده است.

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) و امدادخودروایران نیز در این نمایشگاه حاضر هستند و آخرین دستاوردها در حوزه‌ خدمات پس از فروش را ارایه می‌دهند.

شرکت آپکو نیز با نمایش چهار محصول هایما +S7، دو خودروی تارا با امکانات مختلف و نیز رانا پلاس سقف شیشه‌ای با برخورداری از آخرین و به روزترین امکانات سفارشی سازی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و معرفی خدمات این حوزه و هم‌چنین ستاره ایران با نمایش دو محصول سواری بنز در این نمایشگاه حاضر هستند.

در روز افتتاح نمایشگاه، دو محصول جدید ۸S و ۷X از خانواده هایما معرفی شد.

حرکات نمایشی با دو محصول آپشنال و با تجهیزات خاص نیز توسط آپکو در روزهای برگزاری نمایشگاه، صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است، گروه صنعتی ایران‌خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی شهر آفتاب از ساعت ۱۱ تا ۱۸ روزهای ۲۷ تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه، در سالن A5 پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.