دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به کارگران مؤمن و زحمتکش صنعت مس کشور تبریک گفت.

دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به کارگران مؤمن و زحمتکش صنعت مس کشور تبریک گفت.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از مس پرس، متن کامل پیام به این شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

«بزرگداشت روز کارگر، این ستون فقرات استقلال کشور و این اسطوره سرنوشت‌ساز و رهایی بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها، وظیفهای است ملی و اسلامی و همگانی». امام خمینی (ره)

فرا رسیدن روز کار و کارگر را به همه کارگران و زحمتکشان خط مقدم تولید صنعت مس کشور که با کار و تلاش جهادی خود در سراسر ایران اسلامی از شمال غربی تا جنوب شرقی، نبض تولید و ایجاد اشتغال را بر عهده دارند، تبریک می‌گویم.

بدون‌تردید نتیجه کار جهادی و تلاش و کوشش کارگران مؤمن و انقلابی صنعت مس کشور افزایش روز افزون تولید، اشتغال‌آفرینی و صادرات خواهد بود.

آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در بیانات نوروزی تأکید فرمودند، بدون شک با اقدام جهادی و نقش‌آفرین کارگران خستگی‌ناپذیر به‌عنوان سربازان انقلابیِ خط مقدم جبهه تولید که به تعبیر ایشان «از بن دندان دارای وجدان دینی و وجدان ملی» است به بار خواهد نشست.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه کارگران شرکت ملی صنایع مس ایران و خدا قوت به همه عزیزان، رجا واثق دارم درخشش امروز شرکت مس در بازار سرمایه و اقتصاد کشور به‌عنوان یک الگو و شاخص برای سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع، بلاشک مدیون زحمات و اقدام جهادی و انقلابی دستان شما کارگران زحمتکش است که رسول اکرم (صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ) بر آن بوسه زد و فرمود: «این دستی است که از آتش در امان است».

برای همه شما و خانواده‌های عزیزتان که بخشی از پیشرفت شرکت مس مدیون صبوری آنان است آرزوی تندرستی و پیروزی از درگاه ایزد متعال دارم.

علی رستمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران