مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز ماه ربیع الاول در صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز ماه ربیع الاول در صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، صبح امروز مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز ماه ربیع الاول در صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت امناء و مدیره، مدیران ستادی و کارکنان دفتر مرکزی برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر رضا صفری مدیر فرهنگی صندوق به ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی، ورزشی در سال ۱۴۰۰  پرداخت و از برنامه های آتی این مدیریت در آینده پیش رو گفت.

پس از گزارش مدیر فرهنگی کلیپی حماسی با عنوان شور وطن پخش شد تا تقدیری باشد از حافظان امنیت کشورمان در نیروهای مسلح که در دفاع مقدس با جانفشانی خود از ناموس و کیان وطن دفاع کردند.

در ادامه حجت الاسلام سید حسن موذنی عضو هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول، به نکاتی چند از برکات و فضیلت های ماه مبارک ربیع الاول پرداخت.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق در حسن ختام برنامه و پیش از اهداء هدایا به نفرات برتر مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مشارکت حداکثری کارکنان در این مسابقات تشکر کرد و گفت: افزایش سلامت جسمی و فکری در کارکنان باعث ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف خواهد شد به همین دلیل همواره توجه به این مهم در دستور کار قرار داشته است.

در پایان نفرات برتر مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شرح ذیل اعلام و از ایشان با اهداء گل و هدایایی تقدیر به عمل آمد.