افتخار ۲۷ سال بودن در کنار همکاران و نمایندگان توانمند و شایسته، ما را یاری کرد

• افزایش پرتفوی شرکت به بیش از ۳۰,۰۰۰ میلیارد ریال و قرار گرفتن در بین ۱۰ شرکت برتر صنعت بیمه کشور

• افزایش سرمایه شرکت به ۴,۲۰۰ میلیارد ریال

• پوشش بیمه ای بیش از ۳۰ سازمان بزرگ کشور با پرتفوی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال

• توسعه سودآوری : رشد ۶ برابری سود سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ و کسب ۵۵۰ میلیارد تومان سود طی مدت ۹ سال

• رشد فروش : افزایش ۲۰ برابری پرتفوی شرکت طی سالهای ۹۹-۱۳۹۰

• توسعه سهم بازار مستقل : رشد ۸ برابری پرتفوی مستقل شرکت و اختصاص ۶۰ درصد از پرتفوی کل شرکت به پرتفوی خارج از سهامداران

• پوشش بیمه کرونا در رشته بیمه های زندگی تا سقف ۲۵ میلیون تومان بدون پرداخت حق بیمه اضافه

• پرداخت خسارت درمانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار کرونایی در سریع ترین زمان ممکن

• پرداخت غرامت فوت در اثر کرونا به بیش از ۱۴۰۰ خانواده

• تدوین و پیاده سازی سند استراتژیک شرکت / به مدت ۱۰ سال متوالی

• یکسان سازی دفاتر بیش از ۱۳۰۰ نماینده در سطح کشور

• برای اولین بار در صنعت بیمه/خدمات بیمه معلم/ واریز حقوق بیمه زندگی و مستمری ، فقط پس از پرداخت ۳۰ روز از حق بیمه

• توسعه سبد محصولات بیمه به کلیه رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی

• پذیرش و ورود بیمه معلم در بازار فرابورس کشور

• استقرار نظام ارزیابی عملکرد شعب شرکت بر مبنای سود و برگزاری مجامع فصلی شعب جهت پایش عملکرد سود آوری

• راه اندازی لیگ عملکرد نمایندگان شرکت به صورت ماهانه و بروزرسانی سالانه شاخص های ارزیابی

• ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی مبتنی بر مدل BSC

• طراحی داشبردهای مدیریتی در سطح ستاد و شعب

• تمرکز بر استان‏های پرپتانسیل و افزایش ۱۰ برابری سهم از بازار

• پیاده سازی سیستم بودجه ریزی در سطح شعب شرکت

• افزایش دارایی های ثابت با خرید ملک برای ۳۳ شعبه

• افزایش تعداد شعب مناطق آزاد به ۷ شعبه

• افزایش تعداد باجه های شرکت به ۱۶ باجه

• راه اندازی سیستم خدمات آنلاین بیمه معلم

• ارائه ۹ محصول بیمه الکترونیک در حوزه فروش بیمه نامه

• راه اندازی سامانه اعلام خسارت آنلاین جهت کاهش مراجعات در دوران شیوع کرونا

• پیاده سازی سیستم contact center ویژه مشتریان

• ساماندهی نظامات حوزه نمایندگان با هدف ارتقای کیفیت شبکه فروش

• تدوین کتاب مرجع نمایندگان

• پیاده سازی کامل نظامات نگهداشت و ارتقای منابع انسانی در کل کشور

• آموزش و اجرای کامل کدهای رفتاری در مقابل مشتری و کارکنان

• توسعه زیرساخت‌ها جهت برگزاری دوره های آموزشی، همایش ها و جلسات کاری به صورت مجازی

• اجرای پروژه جانشین پروری

• برگزاری دوره دیسک درسطح مدیران ستاد و منتخب کارکنان شعب و تشکیل مخزن استعدادها

• برگزاری دوره‏های انگیزشی سطح بالا با حضور افراد برجسته جهانی شامل برایان تریسی و …

• برگزاری دوره های آموزشی مجازی (از راه دور) برای کلیه کارکنان

• راه اندازی و استقرار سیستم کنترل داخلی یکپارچه به صورت آنلاین در سطح شعب شرکت برای اولین بار در صنعت بیمه کشور

• توسعه طرح‌های بیمه‌ای با هدف ترغیب بیمه گذاران به خرید نقدی بیمه نامه

• توسعه پرتفوی شرکت با حضور موثر در کنسرسیوم‌های بیمه‌ای

* گزیده ای از دستاوردهای بیمه معلم طی سال ها فعالیت در صنعت بیمه کشور*

• حضور در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور طی چهار سال متوالی // براساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی//

• دریافت گواهینامه های ایزو برای یازدهمین سال متوالی :

• مدیریت کیفیت (ISO9001:2015)/مدیریت رضایتمندی مشتریان (ISO/TS10004:2012) و مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014)

• اهدای تندیس مدیرموفق به مدیرعامل بیمه معلم / اتاق بازرگانی ایران

• دریافت گواهینامه بیمه برتر در ارائه خدمات دریایی/ بیمه معلم بزرگترین بیمه گر دریایی کشور

• ارائه گواهی مدیریت ریسک از سوی مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک به شرکت بیمه معلم

****انجام مسئولیت اجتماعی ****

• احداث مدرسه در پی آتش سوزی کانکس معلمان (خوزستان/ دزفول)

• اهدا تعداد قابل توجه دستگاه تبلت به دانش آموزان مناطق محروم کشور / دوران کرونا

• افزایش ضریب نفوذ بیمه / با حمایت بیمه معلم ؛ ایران سومین طلای المپیک توکیو در رشته کاراته را از آن خود کرد…

• پرداخت ۳ برابر تعهد قرارداد به والدین شهید علی لندی دانش آموز فداکار (خوزستان / ایذه)

• ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی/ اقدامات و تلاش های صورت گرفته توسط بیمه معلم در محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته کشور /

براساس رای هیئت داوران، شرکت بیمه معلم در لیست ۳ شرکت برتر صنعت بیمه کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی قرار گرفت

• مشارکت بیمه معلم در ساخت مدرسه / استان سیستان و بلوچستان / چابهار / بخش پیرسهراب / روستای ترکانی

• تجهیز مدارس محروم کشور به چمن مصنوعی و گرانول/ پیشگیری از آسیب حین بازی دانش آموزان

• ایفای سریع تعهدات و جبران خسارت دانش آموزان حادثه دیده کرمانشاهی (سرویس مدرسه)

• اجرای کمپین های منسجم و موفق تبلیغاتی با هدف ارتقا برندینگ و تاثیر بر رفتار خرید مشتریان

//”مشکلات کم رنگ می شوند” // “سریع، امن و آسان” // صدور آنلاین بیمه نامه //