همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با عنوان «منحنی دوم؛ رویکردها و انتظارات» در محل مجتمع ایثار کردان برگزار شد.

همایش فصلی مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب سراسر کشور با عنوان «منحنی دوم؛ رویکردها و انتظارات» در محل مجتمع ایثار کردان برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به وقفه‌ای که پاندمی کرونا در برگزاری همایش‌ها ایجاد کرد، هدف از برگزاری این همایش را تاکید بر انسجام سازمانی و ارتقای دانش و انتقال تجربیات دانست و گفت: بیمه دی با توان و تلاش همه همکاران ساخته شده و امیدوارم این همایش نقطه عطفی در موفقیت‌های بیمه دی داشته باشد. بیمه دی الگوی موفقی در صنعت بیمه کشور است و امید دارم با دانش و همت همه اعضای شرکت، این توفیقات ادامه داشته‌ باشد و توفیقات جدیدی نصیب شرکت گردد.

وی در خصوص عنوان همایش یعنی «منحنی دوم» بیان کرد: منحنی دوم در واقع تغییر راهبرد و سبک است، این مهم در شرکت با تکیه بر ایجاد تغییرات در فروش و سهم بازار، تقویت کمی و کیفی شبکه فروش، استمرار و تقویت سود آوری شرکت، و اصلاح فرآیندهای داخلی از جمله منابع انسانی، امور مشتریان و مسئولیت اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: قرارداد بیمه درمان تکمیلی بنیاد شهید می توانست با نرخ غیر فنی و یا اجرای غلط و نامناسب به راحتی این شرکت را دچار مشکل کند، اما امروز شاهد هستیم به مدت چهار سال با تکیه بر دانش و فرآیند محوری، علاوه بر کسب رضایت بیمه گذار و بیمه شده، عملیات بیمه گری مناسبی را از خود به نمایش گذاشته‌ایم.

نایب رئیس هیأت مدیره بیمه دی افزود: در آینده کسب و‌کارهایی موفق هستند که راه حل محور باشند، و ما با توجه به این مهم، در ادامه پیاده‌سازی منحنی دوم، چشم‌انداز شرکت را متناسب با شرایط تدوین خواهیم کرد تا بقای شرکت تضمین شود.

مدیرعامل بیمه دی در ادامه گفت:منحنی دوم یعنی بازاریابی هوشمندانه، مدیریت ریسک آینده نگر و توجه ویژه به مشتری که معتقدم با رعایت این اصول، بیمه دی در آینده می‌تواند در عرصه رقابت بازار موفق باشد.

این همایش با برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با حضور اساتید دانشگاه پیرامون منحنی دوم و همچنین کارگروه های تبادل دانش همراه بود و مدیران شرکت بیمه دی با بحث و بررسی، به پایش و ارتقای فرآیندها پرداختند.