مانیتور LG UltraGear به‌طور رسمی به‌عنوان مانیتور گیمینگ در لیگ قهرمانی اسطوره‌های اروپا (LEC)، معرفی شد

مانیتور LG UltraGear به‌طور رسمی به‌عنوان مانیتور گیمینگ در لیگ قهرمانی اسطوره‌های اروپا (LEC)، معرفی شد

درآمد نیوز  ـ ال‌جی الکترونیکس (LG) مفتخر است تا همکاری خود به‌عنوان شریک رسمی لیگ قهرمانی اسطوره­های اروپا(League of Legends European Championship “LEC”)  برای فصل‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ میلادی را اعلام کند. به‌موجب این قرارداد، در زمان آغاز فصل در تاریخ ۱۴ ژانویه، مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear با گیم‌پلی فوق‌العاده روان و سرعت پاسخگویی بالا درصحنه اصلی رقابت جهانی قرار خواهند گرفت.

LEC که به‌عنوان تورنمنت حرفه‌ای لیگ اسطوره‌ها در اروپا توسط Riot    Games­ تأسیس شد، رقابتی است که در آن ده تیم ماهر متشکل از پنج بازیکن، هرکدام برای برتری در «League» رقابت می‌کنند. این رقابت چند نفره از زمان تأسیس آن در سال ۲۰۰۹ تاکنون محبوبیت زیادی دارد. در طول این تورنمنت، ال‌جی همچنین حامی بخش‌هایی مانند Replays و «مسابقه هفته» که باید حتماً ببینید نیز خواهد بود.

انتظار می‌رود همکاری دوساله جدید با LEC به ال‌جی کمک کند تا حضور قابل‌توجه خود را درصحنه جهانی ورزش‌های الکترونیکی گسترش دهد. ارتباط قوی مانیتور­های LG UltraGear با جامعه گیمینگ در طول سال‌ها از طریق تعامل فعال و محصولات پیشرفته‌ای که نیازهای گیمرهای واقعی را برطرف می‌کنند، ایجاد شد. به لطف فناوری‌های نمایشگر ال‌جی که زمان پاسخگویی سریع، رنگ‌های دقیق و کنتراست فوق‌العاده را در اولویت قرار می‌دهند، مانیتورهای LG UltraGear به گزینه‌ی محبوب گیمرهای حرفه­ای در سراسر دنیا تبدیل‌شده‌اند. این مانیتور‌ها دارای نمایشگرهایی با وضوح ۴K و فناوری Nano IPS بازمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای Gray-to-Gray (GTG) هستند.

سئو یانگ جائه، رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راه‌حل‌های تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما از ایفای چنین نقش مهمی در یکی از محبوب‌ترین مسابقات ورزشی الکترونیکی در جهان بسیار هیجان‌زده هستیم.» او همچنین افزود: «ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد استفاده مانیتورهایمان توسط بازیکنان برتر LEC باشیم تا بتوانیم به ارائه محصولاتی ادامه دهیم که نیازهای گیمرهای حرفه­ای را برآورده می‌کند.»

طرفداران از سرتاسر جهان می‌توانند از تمام فعالیت‌ها، ازجمله زمان پخش بازی و اطلاعات به‌روز برنامه، در lolesports.com مطلع شوند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم، حساب‌رسمی توییتر UltraGearGaming را دنبال کنید تا در یک رویداد سوشال مدیا شرکت داده شوید و برنده‌ی جوایزی همچون محصولات LG UltraGear شوید.

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی یک شریک مورد اعتماد است که محصولات و راهکارهای خلاقانه‌ای را برای صنایع گوناگون در سراسر جهان ارائه می‌دهد. ال‌جی با مجموعه‌ای از پیشنهادات منحصربه‌فرد، اعم از ساینیج‌های LED و OLED تا راهکارهای خورشیدی با کارایی بالا، نامی معتبر در میان مشتریان از سراسر جهان است. راهکارهای فناوری اطلاعات ال‌جی شامل مانیتور‌های تجاری، لپ‌تاپ‌ها، پروژکتورها، ابزارهای ابری، نمایشگرهای پزشکی و ربات‌های تجاری هستند که همگی به‌منظور افزایش حداکثری کارایی و خلق ارزشی قدرتمند برای مشتریان طراحی‌شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهکارهای تجاری ال‌جی به سایت www.LG.com/b2b مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com