به گزارش درآمد نیوز ، محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین در خصوص بیاناتی که در مراسم افتتاح دفتر بیمه عمر کارآفرین در شهر بیرجند و در جمع کلیه مدیران شرکت های حاضر در این شهر داشته به خبرنگار ما گفت: رقابت قیمتی شرایط بسیار سخت و پیچیده ای را ایجاد کرده که در نهایت همه صنعت آسیب خواهد دید

به گزارش درآمد نیوز ، محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین در خصوص بیاناتی که در مراسم افتتاح دفتر بیمه عمر کارآفرین در شهر بیرجند و در جمع کلیه مدیران شرکت های حاضر در این شهر داشته به خبرنگار ما گفت: رقابت قیمتی شرایط بسیار سخت و پیچیده ای را ایجاد کرده که در نهایت همه صنعت آسیب خواهد دید.

وی با اشاره به وجود نظارت مالی در صنعت بیمه با استقرار سامانه های زیرساختی بدون نیاز به نیروی انسانی گفت: با وجود اینکه نظارت های مالی دارای دستورالعمل های سخت گیرانه است، اما مقاومت شرکت های بیمه سبب شده است که فضای رقابتی پیچیده تر شود.

حیدری اذعان دارد که اگر شاخص های نظارت مالی با دقت پایش و کنترل شود می تواند مدیران عامل شرکت های بیمه را به سمت مراقبت از راهبردهای بازاریابی خود سوق دهد، اضافه کرد: تاثیر نظارت مالی بر مولفه هایی مانند ذخیره خسارت معوق سبب خواهد شد که مدیران عامل، خود به منظور مراقبت از عملکردهای شرکتی به فضاهای رقابتی با ریسک بالا وارد نشوند، چراکه ورود به ریسک های غیرمنطقی تاثیر آنی در شاخص های مالی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیمه مرکزی نه تنها در رشته ثالث بلکه باید ذخیره خسارت معوق را در کلیه رشته های بیمه ای رصد و پایش کند، افزود: از ملزومات آزادسازی نرخ ها نظارت مالی منسجم است و فضای کسب و کار در صنعت باید به سمتی پیش رود تا بیمه مرکزی در شاخص های نظارتی خود صرفا آمار و ارقام را کنترل کند.

مدیرعامل بیمه کارآفرین گفت: مشکل صنعت بیمه خود ما بیمه گران هستیم که عدم رعایت اخلاق را نه تنها بد نمی دانیم بلکه به راحتی از آن عبور می کنیم و در حالی که از یکدیگر تعریف و تمجید می کنیم دارای منشور اخلاقی در سندیکای بیمه گران نیز هستیم.

وی اضافه کرد که در مراسم افتتاح دفتر بیرجند نیز به مسئول مربوطه توصیه کردم که به مناقصات و پرتفوهای بیمه ای مشتریان سایر نمایندگان و شعب شرکت های بیمه ورود نکند .

به گزارش درآمد نیوز ، حیدری اضافه کرد که باید صنعت بیمه نگاه همگرایی داشته باشد و همه افراد شاغل در آن باید به مصالح کل صنعت بیاندیشند از مدیرعامل گرفته تا سایر کارکنان. به گفته وی جنگ قیمت تیشه به ریشه شرکت ها خواهد زد.