با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی، از شرکت پتروشیمی شازند به عنوان صادر کننده نمونه استان در سال ۱۴۰۰ تقدیر شد.

با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی، از شرکت پتروشیمی شازند به عنوان صادر کننده نمونه استان در سال ۱۴۰۰ تقدیر شد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال “تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها” نامگذاری شده است، مراسم تقدیر از ۲۴ صادر کننده نمونه استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ با حضور دکتر مخلص الائمه استاندار محترم مرکزی، دکتر آصفری نماینده محترم مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی روز پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه در محل سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد و از شرکت پتروشیمی شازند به عنوان منتخب صادر کنندگان نمونه استان در سال ۱۴۰۰ تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم استاندار مرکزی ضمن تجلیل از تلاش ها و فعالیت های ارزنده کلیه صادر کنندگان نمونه استان مرکزی، طی سخنانی عنوان داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و شرایط قانون بودجه سال ۱۴۰۱، تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی کشور در سال آینده محیا است و سهم استان برای تحقق رشد هشت درصدی اقتصادی کشور، هفت و ۲ دهم درصد بوده و تحقق این مهم نیازمند تلاش و کوشش فعالان بخش خصوصی و بخش دولتی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجارت و خدمات است.

دکتر مخلص الائمه یادآور شد: روند فروش نفت در کشور روند پرشتاب و روبه رشد داشته و پیش بینی می شود کشور در زمینه فروش نفت نیمه سال آینده به شرایط پیش از تحریم‌ها بازگشته و درآمدهای کشور در این حوزه عادی شود.

در این مراسم مهندس متین معاونت تولید و ریاست مجتمع به نیابت از مهندس ولدخانی مدیریت محترم عامل تندیس و لوح تقدیر شرکت پتروشیمی شازند را به عنوان صادر کننده نمونه استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ از دست دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی دریافت کردند.

متن لوح تقدیر استاندار مرکزی بدین شرح می باشد:

روابط عمومی و امور بین الملل، کسب عنوان صادر کننده نمونه استان مرکزی را که برگی زرین دیگری در کارنامه درخشان و پر افتخار شرکت پتروشیمی شازند است، به اعضای محترم هیات مدیره، مدیریت محترم عامل و تمامی همکاران تلاشگر شرکت تبریک و تهنیت عرض می نماید.