تفاهم‌نامه همکاری فی مابین رفاه و بانک مهرایران امضا شد که هدف آن اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای تامین بخشی از بهای کالا و خدمات متقاضیان خرید در قالب طرح حمایت از کالای ایرانی(کالا کارت) با کارمزد صفر درصد است.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ روز یکشنبه مورخ هفدهم بهمن‌ماه، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین رفاه و بانک مهرایران امضا شد که هدف آن اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای تامین بخشی از بهای کالا و خدمات متقاضیان خرید در قالب طرح حمایت از کالای ایرانی(کالا کارت) با کارمزد صفر درصد است.

مردم با دریافت کالا کارت از بانک مهر ایران با سقف ۵۰ میلیون تومان می‌توانند از تمامی شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خرید کنند و نکته حائز اهمیت این است که سود سه درصدی این تسهیلات توسط فروشگاه رفاه پرداخت خواهد شد و در واقع مشتریان این تسهیلات را با نرخ کارمزد صفر درصد دریافت می‌کنند.

در آیین امضای این تفاهمنامه مدیران، سهام‌داران و پرسنل دو مجموعه، مهران مدیری به عنوان سفیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و همچنین اصحاب محترم رسانه حضور داشتند.

جناب آقای شمسی‌نژاد مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رابطه با امضای این تفاهمنامه گفت: ما همواره همکاری خوبی با رفاه داشته‌ایم و این مجموعه در سال‌های اخیر توسعه چشمگیری داشته و جایگاه خوبی را در جامعه به خود اختصاص داده است و توانسته بخشی از دغدغه‌ مردم در تامین مایحتاج ضروری را برطرف سازد.

ما می‌توانیم همکاری مشترک را توسعه ببخشیم و تسهیلاتی مثل همین کالا کارت را به مردم ارائه دهیم.

جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و ماه پرفضیلت رجب گفت: این طرح می‌تواند تجربه خیلی موفقی باشد، ما همواره همکاری خیلی خوبی با بانک مهر ایران داشته‌ایم و طی ماه‌های گذشته با تلاش‌های بسیار توانستیم این اتفاق پسندیده را رقم بزنیم که کاری متفاوت در سال‌های اخیر است.

مردم از بانک مهر ایران خاطرات خوبی دارند و اتفاقی که امروز رخ داد کمک قابل توجهی به مردم می‌کند.

بدون شک این تسهیلات با کارمزد صفر درصد یک گام بزرگ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است و باتوجه به نزدیک شدن به عید نوروز و ماه مبارک رمضان، کمک به سزایی در افزایش قدرت خرید مردم می‌کند.

ما در این زمینه گروه اقتصادی سیف بنیان ایرانیان را داریم که با برند سیف کارت فعالیت می‌کند و حرکت‌ ویژه‌ای را در حوزه خریدهای اقساطی با کارمزد صفر درصد انجام می‌دهند و این تازه آغاز راه است و در ادامه با بسیاری از بنگاه‌های تجاری و مراکز خدماتی همکاری خواهیم کرد.

بدین صورت که شخص استفاده کننده از این کارت توانایی استفاده‌ از مراکز درمانی، خرید بلیط هواپیما و … را داشته باشد و دامنه استفاده از این کارت گسترش پیدا کند و کمک‌حال مردم شریف ایران باشد.

از دیگر قراردادهای همکاری شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه

گفتنی است؛ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌ عنوان یکی از پیشگامان مدرن صنعت خرده‌فروشی کشور با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به مجتمع‌های بزرگ تجاری، قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، بانک ملی ایران، بانک پارسیان، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، شرکت ملی پست ایران، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، تخفیفان (نت‌برگ)، اپلیکیشن فون‌پی و… اشاره کرد.

امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.