مهندس انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر نمود.

مهندس انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر نمود.

اساس شکل گیری بسیج ، ارزشهای انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی است.

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. (امام خمینی رحمه الله علیه)

وی با گرامیداشت هفته بسیج و پاسداشت رشادت‌های شیرزنان و دلیر مردانی که برای اعتلای نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و همواره دل در گرو خدمت به میهن عزیز اسلامی داشته اند اظهار داشت : شیرین ترین ثمره نظام جمهوری اسلامی تاسیس بسیج به فرمان امام امت بود که حلاوت آن برای همیشه ایام در کام مردم خواهد نشست و در همه ادوار و در همه برهه های حساس آن که با اخلاص و با عشق و علاقه وارد عرصه کارزار خدمت به مردم و دفاع از شرف و ناموس شده بسیج بوده است. در بخش دیگری از این پیام آمده است: بسیج هر زمان امام و رهبرش فرمانی داده در میدان آماده بوده و فریاد هل من ناصر امامش را لبیک گفته است.

 همانگونه که امروز به فرمایش امام خامنه ای در جنگ اقتصادی هستیم، ما بسیجیان در خط مقدم تولید و اقتصاد کشور با نگاهی ژرف و تیزبین به معادلات اقتصادی دشمن و با گام‌هایی استوار تر از قبل و با روحیه جهادگونه به لطف و مدد الهی تلاش خواهیم کرد که منویات مقام معظم رهبری را بسیجی وار دنبال نموده و آسایش و رفاه را برای مردم عزیز ایران اسلامی به ارمغان آوریم رجاء واثق دارم که پرسنل خدوم در منطقه ویژه و صنایع مستقر در آن با راهبرد جهادگونه مد نظر رهبری عزیز و با رویکرد تلاش همه جانبه در جهت افزایش تولید و بهره‌وری سنگر اقتصاد کشور را حفظ و روز به روز در جهت اعتلا و ارتقای نام مقدس ایران اسلامی تلاش خواهند کرد.

لازم می‌دانم این هفته مبارک و مقدس را به همه کارکنان خدوم صنایع انرژی بر در منطقه ویژه تبریک عرض نموده و با هم عهد و پیمان ببندیم که برای سربلندی ایران عزیز و رضایتمندی مردم شریف ایران هر آنچه در توان داریم را به خدمت گرفته و با تأثیر از خون مقدس شهدای والامقام ایران عزیز و علی الخصوص الگو گیری از سردار سرافراز سپاه اسلام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی، خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار قرار دهیم.

به امید اهتزاز عزتمندانه پرچم پر افتخار ایران اسلامی بر فراز قله های جهانی با تکیه بر غیرت، تخصص، تعهد، سخت‌کوشی و وفاداری بسیجیان ایران اسلامی.

انصاری مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد