ورزشکاران با کسب مقام قهرمانی، در واقع به ملّت و کشور خود خدمت می‌کنند و پیام‌های عزم و اراده، ایستادگی و ایمان ملّت ایران را به جهانیان می‌رسانند.

مقام معظم رهبری:

ورزشکاران با کسب مقام قهرمانی، در واقع به ملّت و کشور خود خدمت می‌کنند و پیام‌های عزم و اراده، ایستادگی و ایمان ملّت ایران را به جهانیان می‌رسانند.

باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان که سی و یکم خرداد ماه سالگرد تاسیس آن است و هم‌اکنون بیش از نیم قرن به ورزش این مرز و بوم خدمت کرده است، امروز یک قطب مهم ورزش کشور است و ستارگان نامداری را به این عرصه مهم معرفی نموده که در آوردگاه‌های ملّی و جهانی، پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در آورده‌اند.

افتخارآفرینی‌های این باشگاه با تلاش و حمایت‌های کارکنان تلاشگر کارخانه ذوب‌آهن نیز گره خورده است و در گستره ورزش و فرهنگ استان و کشور نماد چشم نوازی است که کسی را یارای گذر از نام بزرگ و چشم‌پوشی از تاریخ پرافتخار آن نیست.

در این سال‌ها احساسات و عواطف هواداران پرشور باشگاه با نتایج تلخ و شیرین آن همراه بوده است. هوادارانی که در باخت‌های تیم با آه و اشک و در پیروزی ها با لبخند و شادی تیم خود را تنها نگذاشتند و سهم انکارناپذیری در تاریخ این باشگاه به خود اختصاص دادند.

این باشگاه صاحب‌نام همواره رشته پیوند هواداران به ویژه خانواده بزرگ ذوب‌آهن بوده و از این پس نیز تلاش تمام مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان، لحظه و روزهای خوشی را برای این خانواده بزرگ و هواداران رقم خواهد زد.

در این پنجاه و چهار سال بازیکنان بزرگ، مربیان صاحب‌نام و چهره‌های ماندگاری از این باشگاه به رشته های مختلف ورزشی در کشور معرفی شده و ستاره پر فروغ نام و یاد آنها برای همیشه در سپهر فرهنگ و ورزش این مرز و بوم خواهد درخشید.

نام و یاد بازیکنان با اخلاق، مربیان بزرگ و مدیران تلاشگر این باشگاه در ادوار گذشته را ارج نهاده و گرامی می‌دارم و با خدا قوت و تبریک این روز پرافتخار به خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان، هواداران و مجموعه باشگاه، یقین دارم روزهای پرفروغی که متناسب با مسائل اقتصادی تنظیم می‌گردد، در عرصه رویدادهای ورزشی با نام ذوب‌آهن را شاهد خواهیم بود. ان‌شاءالله

ایرج رخصتی

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان