درآمد نیوز- در هجدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت، همبستگی‌مان را جشن می‌گیریم و بار دیگر هم‌پیمان می‌شویم که مجدانه تمام تلاش‌مان را به کار گیریم تا نام بیمه ملت در آسمان صنعت بیمه کشور بدرخشد.

درآمد نیوز- در هجدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت، همبستگی‌مان را جشن می‌گیریم و بار دیگر هم‌پیمان می‌شویم که مجدانه تمام تلاش‌مان را به کار گیریم تا نام بیمه ملت در آسمان صنعت بیمه کشور بدرخشد.

در سال ۱۴۰۰، بیمه ملت، به عنوان سازمانی یادگیرنده، با دانش و نیروی انسانی کارآمد، رشد و توسعه هدف‌مند حق‌بیمه را همزمان با حفظ توانگری مالی شرکت در بالاترین سطح صنعت بیمه و تثبیت نسبت توانگری مالی (توانگری مالی بیش از ۲۰۰ درصد در ۱۰ سال متوالی) در دستور کار خود قرار داد.

 همچنین در سالی که گذشت، هم راستا با سیاست‌های بیمه مرکزی و در جهت صیانت هرچه بیشتر از سرمایه سهام‌داران، واحد مدیریت کسب و کار دیجیتال در این شرکت فعالیت خود را آغاز کرد و امیدواریم با همکاری و همگرایی سایر واحدهای مرتبط، گام‌های موثری را برای رسیدن به اهداف عالی بیمه ملت در این زمینه برداریم.

این شرکت، به عنوان شرکتی نوآور و پیشتازِ خدمات نوین که همواره سعی کرده تا در کنار ارائه سرویس‌های مرسوم در بازار بیمه کشور، پاسخ‌گوی جوانب بیشتری از نیازهای جامعه هدف باشد؛ مباحث مربوط به تحول دیجیتال و فروش آنلاین انواع بیمه‌نامه را نیز به سبد خدمات متنوع خود اضافه کرد.

 امید که با توکل به ایزد منان در کنار سایر همکاران و با کوله‌باری از تجربه سال‌ها حضور در صنعت بیمه، گام‌های بزرگی را در جهت رشد و تعالی صنعت بیمه در کشور و گسترش حوزه عملکرد این صنعت فراتر از مرزهای ملی شاهد باشیم و می‌کوشیم با تعامل، همکاری و همیاری سایر شرکت‌های بیمه برای تحقق جامعه‌ای سرشار از آرامش و اطمینان گام برداریم.

در این‌جا فرصت را مغتنم شمرده و بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های صمیمانه، دلسوزانه و بی‌وقفه همه همکاران و نمایندگان محترم در شرکت بیمه ملت تشکر کنم و دوازدهم آبان‌ماه ۱۴۰۰، هیجدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت را به تمامی سهامداران، اعضای هیات‌مدیره، مشتریان وفادار و تمامی نمایندگان و همکاران عزیز و سخت‌کوش بیمه ملت تبریک عرض کنم.

امید که با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم در تحقق چشم‌انداز شرکت برای رسیدن به اهداف آن، همچون گذشته موفق باشیم.