کارکنان بیمه ملت رتبه‌‎های برتر آزمون عمومی صلاحیت حرفه‌ای بیمه را از آنِ خود کردند. به گزارشدرآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ نیره نظر، کارشناس بیمه‌های مهندسی بیمه ملت، رتبه یک «یازدهمین آزمون عمومی صلاحیت حرفه‌ای بیمه» را که در شهریورماه ۱۴۰۰ توسط انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه برگزار شد؛ به خود اختصاص […]

کارکنان بیمه ملت رتبه‌‎های برتر آزمون عمومی صلاحیت حرفه‌ای بیمه را از آنِ خود کردند.

به گزارشدرآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ نیره نظر، کارشناس بیمه‌های مهندسی بیمه ملت، رتبه یک «یازدهمین آزمون عمومی صلاحیت حرفه‌ای بیمه» را که در شهریورماه ۱۴۰۰ توسط انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه برگزار شد؛ به خود اختصاص داد. این کارشناس خبره بیمه ملت، در آزمون مقدماتی صلاحیت حرفه‌ای بیمه در سال ۹۴ نیز رتبه دوم را کسب کرده بود.

همچنین دو مقاله ارسالی از سوی «نیره نظر» با موضوعات: «واکاوی مولفه‌های تأثیرگذار بر توانمندسازی نیروی انسانی صنعت بیمه در مواجهه با ریسک‌های نوظهور» و «واکاوی چالش‌ها و فرصت‌های ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه و ارائه پیشنهادهایی جهت افزایش بیمه‌پذیری این ریسک‌ها» مورد تایید انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه قرار گرفت.

همچنین یحیی میرزایی‌پری مدیر کسب و کار دیجیتال بیمه ملت نیز رتبه سوم این آزمون را کسب کرده است.

روابط عمومی بیمه ملت برای سرکار خانم نیره نظر، کارشناس بیمه‌های مهندسی، جناب آقای یحیی میرزایی مدیر کسب و کار دیجیتال و سایر کارکنان بیمه ملت آرزوی موفقیت و بهروزی دارد.دارد.

گفتنی است؛ تاکنون ۱۱ دوره از آزمون عمومی صلاحیت حرفه‌ای صنعت بیمه توسط انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه برگزار شده و کلیه افرادی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط به‌علاوه پنج سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در صنعت بیمه هستند یا افرادی که در آزمون سطح مقدماتی انجمن پذیرفته شده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. بر این اساس، کسب اعتبار بالاتر حرفه‌ای در کل صنعت و در بین فعالان بازار بیمه و نیز فرصت دستیابی به جایگاه‌های شغلی بالاتر از مزایای دریافت این گواهینامه است. همچنین، شرکت‌کنندگان برای کسب گواهینامه معتبر در سطح عمومی علاوه بر کسب نمره قبولی در آزمون، می‌بایست دو مقاله علمی ترویجی در رابطه با مسائل و موضوعات مبتلا به صنعت بیمه برای انجمن حرفه‌ای ارسال کنند.