گسترش طرح کشیک و خدمات پرداخت خسارت بیمه ایران در روز جمعه و در رشته خسارت بیمه های اتومبیل در کلیه شعب خسارتی تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد.

گسترش طرح کشیک و خدمات پرداخت خسارت بیمه ایران در روز جمعه و در رشته خسارت بیمه های اتومبیل در کلیه شعب خسارتی تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، حمید رضا بحیرائی سرپرست اداره کل بیمه های اتومبیل در این خصوص اظهار داشت : در راستای ارائه خدمات بهینه به بیمه گذاران و زیاندیدگانی که در روزهای عادی امکان مراجعه به مراکز پرداخت خسارت را ندارند ، طرح کشیک در واحدهای پرداخت خسارت بیمه ایران در تهران بزرگ به مورد اجرا گذاشته شده است .

بیمه گذاران بیمه ایران در صورت بروز حادثه ، علاوه بر ساعات اداری در روزهای کاری عادی ، در روزجمعه نیز می توانند از ساعت ۸ صبح لغایت۱۳ ، به واحدهای پرداخت خسارت (مجتمع فاطمی و شعب پایانه شرق ، پایانه غرب و بعثت ) در تهران مراجعه نمایند.

وی در ادامه افزود: همچنین واحدهای پرداخت خسارت سیار بیمه ایران در مناطق مختلف تهران نیز در همه ایام هفته آماده ارائه خدمات به مردم عزیز هستند . بیمه شدگان و زیاندیدگان جهت آگاهی از شرایط دریافت خسارت و صدور بیمه نامه می توانند به شعب و نمایندگی های سراسر کشور و یا به سایت بیمه ایران بنشانی iraninsuranc.ir www. مراجعه نمایند و یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۶۶۸ از خدمات این مراکز استفاده نمایند.

فهرست شعب کشیک و تخصصی پرداخت خسارت تهران بزرگ

مرکزخسارت سیار : خیابان سعدی شمالی – جنب بیمارستان امیراعلم – خیابان تقوی پ ۴ تلفن: ۰۹۶۶۸

مجتمع فاطمی : خیابان فاطمی – مقابل وزارت کشور

شعبه ممتاز شرق : بعدازسه راه تهرانپارس -کیلومتریک جاده آبعلی پ ۱۴۸۶

شعبه ممتاز غرب : کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج – بعد از چهارراه ایران خودرو – جنب بانک تجارت

شعبه بعثت : بزرگراه بعثت – روبروی پارک خزانه