۱۰ آذر ۱۴۰۰ درآمد نیوز
تمرکز بر کار حرفه‌ای، برنامه‌محوری و بیمه‌داری نوین 10 آذر 1400

تمرکز بر کار حرفه‌ای، برنامه‌محوری و بیمه‌داری نوین

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: سرمایه‌های انسانی، مادی و معنوی کم‌نظیری در شرکت وجود دارد که باید به بار بنشیند و با کار حرفه‌ای و برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانیم موانع ایجاد شده را برداریم و اوج بگیریم.

دعوت بیمه سرمد از داوطلبان عضویت در هیات مدیره 10 آذر 1400

دعوت بیمه سرمد از داوطلبان عضویت در هیات مدیره

شرکت بیمه سرمد، آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره را منتشر کرد.

برپایی نمایشگاه اولین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران با حمایت بیمه سامان 10 آذر 1400

برپایی نمایشگاه اولین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران با حمایت بیمه سامان

نمایشگاه اولین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران با همکاری شرکت بیمه سامان و انجمن هنرمندان نقاش ایران برگزار می شود.

برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای با مدیران شبکه فروش شرکت های بیمه 10 آذر 1400

برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای با مدیران شبکه فروش شرکت های بیمه

صبح دیروز به منظور بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با شبکه فروش بیمه و همچنین تبیین سیاست های نظارتی بیمه مرکزی در این حوزه، نشست هم اندیشی با حضور دکتر آقاجری و مدیران شبکه فروش شرکت های بیمه در بیمه مرکزی برگزار شد.

اعلام برنامه‌ زمان‌بندی بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه 10 آذر 1400

اعلام برنامه‌ زمان‌بندی بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه

بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در دو روز متوالی ۱۳ و ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور تعداد محدودی از مدعوین در محل دانشگاه الزهرا(س) به صورت حضوری و مشارکت مجازی سایر علاقه مندان برگزار می‌شود و با پخش مستقیم از طریق وب‌سایت همایش بیمه و توسعه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بازدید از دفاتر نمایندگان شعبه بیمه دانا قزوین 10 آذر 1400

بازدید از دفاتر نمایندگان شعبه بیمه دانا قزوین

رئیس شعبه قزوین بیمه دانا از دفاتر نمایندگان این شعبه بازدید و در باره مسائل و مشکلات آنها بحث و تبادل نظر کرد.

سود سهامدار و رضایت مشتری دو هدف اصلی بیمه پارسیان است 10 آذر 1400
علی گنجی در گفتگو با خط بازار؛

سود سهامدار و رضایت مشتری دو هدف اصلی بیمه پارسیان است

بیمه پارسیان به عنوان شرکتی پیشرو در امر مشتری مداری سعی دارد که با شناسایی نیازهای مشتریان، در حداقل زمان ممکن خدمات بیمه ای درخور و شایسته مردم ارایه نماید.

بیمه کوثر متمایز در زمینه برندسازی 10 آذر 1400

بیمه کوثر متمایز در زمینه برندسازی

ما اکنون در قرن بیست و یکم که عصر تبادل اطلاعات است زندگی می‌کنیم، عصری که همه چیز به سرعت تغییر و تحول می‌یابد.