تهران- درآمد نیوز- رشد قیمت سکه و طلا امروز (چهارشنبه) متوقف شد و این بازار شاهد سکون نسبی قیمت‌ها بود؛ امروز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از ایرنا، امروز (شانزدهم مهر) بازار طلا تحت تاثیر سقوط مجدد قیمت انس جهانی به مرز ۱۹۰۰ دلار و همچنین شکسته شدن عطش صعود قیمت‌ها در بازار آزاد ارز، شاهد سکون نسبی بود.
بر این اساس، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به بهای ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز مشابه روز گذشته با ارزش ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
همچنین نیم سکه به بهای هشت میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت پنج میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸ عیار با هفت هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ارزش یک میلیون و ۳۵۳ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با کاهش ۳۳ هزار تومانی، رقم پنج میلیون و ۸۶۲ هزار تومان را ثبت کرد.
قیمت انس جهانی طلا نیز امروز ۲۷ دلار ارزان‌تر از روز گذشته، به قیمت یک هزار و ۸۸۷ دلار معامله شد.