افزایش توان پاسخ در شرایط اضطراری، ایجاد هماهنگی میان ارگان‌ها، بررسی زیرساخت‌ها، ارزیابی توان فنی و لجستیکی، و تقویت ارتباطات در بندر مجیدیه بود. با توجه به شرایط خاص منطقه و فاصله زیاد از منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، این مانور با برنامه‌ریزی دقیق در ساعت ۱۱:۱۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ با حضور و استقرار تیم‌های عملیاتی و لجستیکی با موفقیت آمیز اجرا شد.

به گزارش درآمد نیوز هدف اصلی این مانور، افزایش توان پاسخ در شرایط اضطراری، ایجاد هماهنگی میان ارگان‌ها، بررسی زیرساخت‌ها، ارزیابی توان فنی و لجستیکی، و تقویت ارتباطات در بندر مجیدیه بود. با توجه به شرایط خاص منطقه و فاصله زیاد از منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، این مانور با برنامه‌ریزی دقیق در ساعت ۱۱:۱۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ با حضور و استقرار تیم‌های عملیاتی و لجستیکی با موفقیت آمیز اجرا شد.

سناریو عملیات تروریستی در محدوده مخازن پنتان طراحی شده بود که با حضور به موقع نیروها و پشتیبانی مناسب، شرایط صحنه در مدت زمان مناسب کنترل گردید. در جلسه بررسی عملکرد پس از انجام مانور، ارزیابان نقاط قوت و قابل بهبود را مورد بحث قرار دادند. پس از جمع‌بندی نهایی نظرات و پیشنهادات، گزارش تحلیلی عملکرد جهت برنامه‌ریزی اهداف مدیریت شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل توسط امور HSE ارایه خواهد شد. تاکنون نتایج این مانور نشانگر موفقیت و کارایی اقدامات انجام‌شده در ارتقاء توانایی پاسخگویی به شرایط اضطراری در این شرکت معتبر به حساب می‌آید.