درآمد نیوز: تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به‌منظور بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری دو مجموعه امضا شد. به گزارش درآمد نیوز، روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در نشستی با حضور دکتر جلیلی رئیس دانشگاه، دکتر محیاپور مدیر عامل شرکت توسعه آهن […]

درآمد نیوز: تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به‌منظور بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری دو مجموعه امضا شد.

به گزارش درآمد نیوز، روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در نشستی با حضور دکتر جلیلی رئیس دانشگاه، دکتر محیاپور مدیر عامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و برخی از معاونین و مدیران این دو مجموعه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر منعقد شد.

در این نشست دکتر جلیلی و دکتر محیاپور ضمن ابراز خرسندی از همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، این همکاری را فرصتی جهت بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه و شرکت دانستند.

در ادامه این نشست دکتر سیاوش بیات و دکتر ایمان غلامپور، اعضای هیئت علمی پژوهشکده الکترونیک دانشگاه درباره تدوین سند جامع هوشمندسازی در شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر توضیحاتی ارائه کردند و همچنین نکاتی در مورد سامانه‌های هوشمندسازی مطرح شد.

در پایان جمعی از مدیران شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر از پژوهشکده الکترونیک دانشگاه و  پلنت LNG بازدید کردند.