فروشگاه اپلیکیشن بله، خود را برای خرید عیدانه آماده کرده است تا خریداران بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به خرید کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن بله همهٔ فروشگاه های تخفیف دار را در دسته ویژه عیدانه فروشگاه بله، قرار داده است تا خرید شب عید را برای مشتریان بیش از پیش آسان کند.

این در حالی است که بسیاری از مردم به دلیل ازدحام جمعیت در مراکز خرید و بازارها، امکان خرید حضوری را ندارند و با مراجعه به این فروشگاه می توانند به سادگی و بدون فوت وقت خرید خود را انجام دهند.

نکته جالب تر این است که فروشگاه بله، همه فروشگاه های دارای تخفیف را در دسته بندی عیدانه فروشگاه قرار داده است و این مساله می تواند علاوه بر یک خرید آسان، قیمت های به صرفه ای نیز در اختیار مشتریان قرار دهد.پیام رسان بانکی بله، شبکه اجتماعی مالی بانک ملی ایران است که هم زمان امکان گفت و گو و پرداخت را برای شما فراهم می کند.

با بله می توانید به راحتی تماس صوتی و تصویری بگیرید و با استفاده از ویژگی «وضعیت»، لحظه های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.اپلیکیشن بله در کنار امکاناتی که یک شبکه اجتماعی برای کاربران فراهم می کند، می تواند یک باجه شخصی بانک نیز برای مشتریان بانک ملی باشد.

در این بین می توان به خدماتی از قبیل کارت به کارت در چت، دریافت آنی تمام پیام های تراکنشی بانک ملی ایران و مدیریت مالی شخصی، دریافت موجودی و صورتحساب، پرداخت قبض تلفن، برق، آب و گاز، پرداخت تسهیلات مسکن، خرید شارژ و اینترنت، نیکوکاری و کمک به مؤسسات خیریه و… اشاره کرد.