تفکر بسیجی امروز در کشورمان و در بسیاری از کشورهای دیگر نظیر عراق، لبنان، یمن و فلسطین انتقال پیدا کرده و مقاومت گروه جهادی حماس در برابر دشمن تا بُنِ دندان مسلّح رژیم غاصب صهیونیستی، نشات‌گرفته از همین تفکر است.

به گزارش درآمد نیوز محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در این آیین گفت: تفکر بسیجی امروز در کشورمان و در بسیاری از کشورهای دیگر نظیر عراق، لبنان، یمن و فلسطین انتقال پیدا کرده و مقاومت گروه جهادی حماس در برابر دشمن تا بُنِ دندان مسلّح رژیم غاصب صهیونیستی، نشات‌گرفته از همین تفکر است.

کارکنان فولاد مبارکه با رویکرد و تفکر بسیجی همواره در راستای اهداف این شرکت تلاش مضاعف دارند؛ دستاوردهای غرورآفرین شرکت را به سمع و نظر مردم در جامعه می‌رسانند و اجازه نمی‌دهند که دشمن با تضعیف روحیه و تزریق ناامیدی در جامعه به کشور ضربه بزند.

سید فضل‌اله بهرامی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه در این جلسه اظهار کرد: این‌که دشمن، فولاد مبارکه را تحریم می‌کند و یا مورد حمله سایبری قرار می‌دهد، نشان می‌دهد که از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فولاد مبارکه آگاه است. هیچ مشکلی نیست که نتوان آن را با ظرفیت‌های بسیج حل کرد. اگر موفقیتی در جای‌جای کشور عزیزمان می‌بینیم، به خاطر وجود تفکر، روحیه و انگیزه بسیجی است.

گفتنی است، در این آیین از تلاش‌ها و اقدامات سرهنگ پاسدار محمدرضا کریمی با اهدای لوح تقدیری تجلیل و قدردانی به عمل آمد و سرگرد عباس مالکی به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه معرفی شد.