صبح روز چهارشنبه ۱۴ تیر، آیین تکریم و معارفه اعضای قدیم و جدید هیأت مدیره شرکت بیمه معلم با حضور دکتر نجف‌پور کردی _مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان_ معاونان و جمعی از اعضای هیأت امنای صندوق، مدیرعامل و رییس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری فرهنگیان ، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و شعب بیمه معلم، برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی، مدیرعامل شرکت در این آیین، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و اعضای هیأت مدیره پیشین این شرکت، گفت: عملکرد امروز بیمه معلم مرهون تلاش مدیران و کارکنان این شرکت در گذشته و حال است و اکنون نیز هیأت مدیره جدید، مدیران و کارکنان بیمه معلم تلاش دارند تا با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ستادی خود، دامنه خدمت را در تمامی نقاط کشور توسعه دهند.

مدیرعامل شرکت بیمه معلم با تشریح اقدامات انجام‌شده در ماه‌های اخیر و رونمایی از برنامه‌ها و سیاست‌های تیم مدیریت جدید، بر این نکته تأکید کرد که نگاه عمیق و جستجوگر به دستاوردهای دیروز، رسیدن به افق‌های روشن آینده را به دنبال خواهد داشت.

عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه معلم، در پایان سخنان خود، از همراهی و حمایت مسئولان مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، کشتیرانی ج.ا. ایران و سایر سهامداران این شرکت در پیشبرد سیاست‌های جدید شرکت، قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این آیین، دکتر حمیدرضا نجف‌پور کردی مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سخنانی، ضمن تاکید بر لزوم پاسداشت خدمات رئیس و اعضای سابق هیأت مدیره، تدبیر در امور و پیاده‌سازی مدل‌های مدیریتی مؤثر و راهگشا را یک تکلیف برای تمامی مدیران به‌خصوص تیم جدید مدیریت شرکت بیمه معلم برشمرد.

دکتر نجف‌پور، تغییر را لازمه پیشرفت دانست و گفت: به فضل الهی و با برنامه‌ریزی مبتنی بر عقلانیت و الگوگیری از مجاهدت بزرگانی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امیدواریم مسیر تکامل و تعالی در شرکت بزرگ بیمه معلم پیموده شود.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، توجه به امور مربوط به فرهنگیان و معلمان را در رأس برنامه‌های صندوق و زیرمجموعه‌های آن برشمرد و تأکید کرد: احیای نام معلم در مجموعه اختصاصی بیمه معلم با افزایش سطح کیفیت خدمات رسانی و ارائه محصولات جدید و کاربردی از تکالیف مهم این شرکت است زیرا هر امری به این قشر خدوم و زحمتکش مرتبط باشد و به نحو مطلوب اجرا نشود موجبات نارضایتی و بی‌اعتمادی را فراهم می‌کند که رفع آن قطعاً آسان نخواهد بود.

دکتر نجف‌پور کردی، در پایان سخنان خود، اتحاد استراتژیک بین همه مجموعه‌های اقتصادی مؤسسه را یک ضرورت دانست و در این راستا تأکید کرد که تمام زیرمجموعه‌های مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان باید به سمتی حرکت کنند که تمامی خدمات مورد نیاز بیمه‌ای خود را از بیمه معلم دریافت کنند.

گفتنی است در پایان این آیین، از اعضای هیأت مدیره قبلی شرکت با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است پیش از این، دکتر رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش نیز نسبت به ضرورت دریافت پوشش‌های بیمه‌ای خانواده فرهنگیان از شرکت بیمه معلم تاکید کرده بود.