دکتر «احمدرضا کریمی» در نشست هم‌اندیشی با کارکنان بانک در استان لرستان، گفت: رفع اختلال سامانه‌های جدید در دستور کار بانک است و امید است با ارائه طرح‌های جدید و حرکت به سمت مزد خدمت، بانک بیش از پیش در مسیر پیشرفت گام بردارد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها با سفر یکروزه به استان لرستان از شعب بانک در استان بازدید کرد و ضمن بررسی عملکرد شعبه ولایت کوهدشت «کد ۶۶۱۰»، شعبه مرکزی خرم آباد « کد ۶۶۰۶» و شعبه انقلاب خرم آباد «کد ۶۶۰۵»، درباره حل مشکلات زیرساختی موجود در شعب نیز گفت‌وگو کرد.

در حال حاضر شعبه ولایت کوهدشت«کد ۶۶۱۰» بیش از ۲۵هزار مشتری دارد و منابع آن بیش از ۶هزار میلیارد ریال است. شعبه مرکزی خرم آباد « کد ۶۶۰۶» نیز بیش از ۲۶هزار مشتری دارد و منابع آن از ۴هزار میلیارد ریال عبور کرده است.
همچنین شعبه انقلاب خرم آباد «کد ۶۶۰۵» با بیش از ۱۸هزار مشتری، بیش از ۳هزار میلیارد ریال منابع جذب کرده است.
در ادامه سفر، جلسه هم‌اندیشی با حضور رؤسای شعب و دوایر ستادی استان در ساختمان مدیریت شعب لرستان برگزار شد.
در این نشست دکتر «احمدرضاکریمی» معاون امور استان‌ها ضمن بررسی وضعیت عملکرد بانک در استان بر اساس برنامه عملیاتی، از زحمات کارکنان بانک در زمینه رشد منابع و حفظ جایگاه برتر در زمینه شاخص درصد رشد منابع در ۶ماهه نخست سال جاری، تقدیر کرد و خواستار تقویت مشتری‌مداری و تلاش برای رفع نیازهای اقتصادی جامع در چارچوب قوانین بانک شد.
وی افزود: بررسی نقاط ضعف و رفع اختلال سامانه‌های جدید در دستور کار بانک است و امید است با ارائه طرح‌های جدید و حرکت به سمت مزد خدمت، بانک بیش از پیش در مسیر پیشرفت گام بردارد.

در ادامه نشست «ولی ساجدی» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان لرستان با ارائه گزارش عملکرد بانک در ۶ماهه نخست سال جاری به تحلیل برنامه عملیاتی و اهداف استان پرداخت.