جلسه هم‌اندیشی و نشست صمیمی یونس دباغ صادقی‌پور، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی با همکاران بازنشسته و مستمری‌بگیر استان در محل سالن آمفی تئاتر شعبه پنج تبریز برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی و نشست صمیمی یونس دباغ صادقی‌پور، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی با همکاران بازنشسته و مستمری‌بگیر استان در محل سالن آمفی تئاتر شعبه پنج تبریز برگزار شد.


به‌گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، یونس دباغ صادقی‌پور، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان در این نشست با اشاره به ضرورت عدالت در توزیع خدمات رفاهی بین جامعه هدف، از برنامه‌ریزی برای توسعه خدمات گردشگری، رفاهی و ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران در آینده نزدیک خبر داده و اذعان داشت طی سال جاری اقدامات ارزشمندی با همراهی و همیاری کانون همکار استان در راستای برطرف کردن دغدغه‌های فکری و ارتقای سطح سلامت روحی و جسمی بازنشستگان صورت گرفته است که قابل تقدیر است.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان خاطر نشان کرد کانون‌های بازنشستگی بازوان توانمند سازمان محسوب می‌شوند و به عنوان پل ارتباطی بین مستمری‌بگیران و خادمانشان در سازمان تأمین‌اجتماعی نقش مهمی در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمان ایفا می‌کنند.

وی افزود باید از تجربیات و دانش بازنشستگان که ذخایر ارزشمند جامعه محسوب می‌شوند برای رشد و تعالی سازمان‌ها و بهبود فرآیندها در راستای ارائه خدمات مطلوب به مخاطبین با تشکیل اتاق‌های فکر در کانون‌های بازنشستگی بهره‌مند شد.

دباغ صادقی‌پور با بیان اینکه شکاف بین منابع و مصارف با اعمال افزایش میزان حقوق مستمری و رشد فزاینده تعهدات  بیشتر شده است، تأمین منابع پایدار، افزایش بیمه شدگان و وصول مطالبات از کارگاه‌های مدیون به منظور ایفای به موقع تعهدات را بیش از پیش ضروری دانسته و نقش کانون‌های بازنشستگی را در راستای تحقق این امر بسیار حائز اهمیت برشمرد.

مهدی علمدوست، رییس هیأت مدیره کانون همکاران بازنشسته و مستمری‌بگیران استان نیز در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از حضور مدیرکل استان در جلسه و ارائه گزارش از اقدامات اخیر کانون، همدلی و همراهی بین همکاران شاغل و بازنشسته استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و تصریح کرد تعامل ایجاد شده فی‌مابین، موجب دلگرمی برای اقدامات مطلوب و شایسته و خدمت‌رسانی مناسب به جامعه هدف در برنامه‌های آتی خواهد شد.

علمدوست افزود سازمان تأمین‌اجتماعی در طی ادوار مختلف با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه بوده و در حال حاضر لازم است برای عبور از شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی، با تأکید بر اصول سازمان از جمله اصل سه جانبه گرایی، مطالبات شرکای اجتماعی در حوزه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی به صورت جدی پیگیری و لحاظ گردد.

در پایان این نشست، همکاران بازنشسته و مستمری‌بگیر استان به بیان نقطه‌نظرات، پیشنهادات، مطالبات و انتظارات خود از سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخته و دستورات لازم از سوی مدیرکل استان در راستای تسهیل و رفع مشکلات ایشان صادر شد.

  • منبع خبر : مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی در جمع همکاران بازنشسته استان؛