به گزارش درآمد نیوز ارزیابان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با حضور در مجتمع پتروشیمی کارون طی جلسات مرتبط و بازدیدهای میدانی از مجتمع، تجهیزات و ساختار تیم‌های مدیریتی و واکنشی این شرکت در حوزه مدیریت بحران و واکنش به شرایط اضطراری را مطابق با استانداردهای روز دنیا مورد ارزیابی قرار دادند. در جلسه افتتاحیه […]

به گزارش درآمد نیوز ارزیابان شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با حضور در مجتمع پتروشیمی کارون طی جلسات مرتبط و بازدیدهای میدانی از مجتمع، تجهیزات و ساختار تیم‌های مدیریتی و واکنشی این شرکت در حوزه مدیریت بحران و واکنش به شرایط اضطراری را مطابق با استانداردهای روز دنیا مورد ارزیابی قرار دادند.
در جلسه افتتاحیه فرایند ارزیابی، امیرحسن فرجادنیا رئیس امور HSE و دبیر کمیته مدیریت شرایط اضطراری با ارائه گزارش از اقدامات پیشگیرانه و واکنشی چند سال اخیر در جهت توانمندسازی و مصون‌سازی مجتمع، نتایج حاصله از فرایند ارزیابی و شناخت موارد قابل‌بهبود را در ارتقا و تعالی سازمان بسیار حائز اهمیت دانست.
در ادامه جلسه، مدیرعامل و مدیر شرایط اضطراری شرکت پتروشیمی کارون «ارزیابی در حوزه مدیریت بحران و شرایط اضطراری» را در راستای شناسایی ریسک‌ها و توانمندسازی مجتمع‌ها در مواجهه با بحران‌های محتمل را اقدامی ستودنی و شایسته دانست.
علیرضا صدیقی زاده همچنین از این اقدام ارزشمند شرکت ملی صنایع پتروشیمی که در راستای مدیریت بحران و به‌تبع آن حفظ جان انسان‌ها، محیط‌زیست، سرمایه و دارایی‌های ملی است، تقدیر و تشکر کرد و آن را اقدامی در جهت صیانت از سلامتی کارکنان و خداپسندانه دانست.
گفتنی است شرکت پتروشیمی کارون در سال‌های ۱۳۹۵، ۱۳۹۷، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رتبه‌های برتر در حوزه پدافند غیرعامل، سازماندهی تیم‌های شرایط اضطراری، ایمنی و آتش‌نشانی و حفاظت فنی محیط کار را در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر کسب کرده است.