نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان گیلان ظرفیت های خوبی در حوزه صنایع و معادن دارد.

پایگاه خبری درآمد نیوز -نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان گیلان ظرفیت های خوبی در حوزه صنایع و معادن دارد.

خلیل بهروزی فر نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با شرکت در نشست مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علیرغم وجود ظرفیت های خوب استان در حوزه صنایع و معادن، مشکلاتی در ارتباط با زیر ساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی استان گیلان داریم که این مشکلات در جلسه با وزیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استان گیلان ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنایع و معادن دارد

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین موانع و مشکلاتی در خصوص معادن وجود دارد که تصمیمات و مصوباتی در این حوزه اخذ شد که امیدواریم این مصوبات عملیاتی شوند.

بهروزی فر از سفر وزیر صمت و معاونانش در آینده نزدیک به استان گیلان خبر داد و گفت: این سفر فرصت خوبی است تا وزیر از نزدیک و به صورت میدانی مشکلات شهرک های صنعتی و واحدهای تولید را رصد کند و در خصوص سرمایه گذاری در این عرصه تصمیماتی را اتخاذ کنند.