رییس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل پتروشیمی امیرکبیر گفت: تکنولوژی و نسل جدید تجهیزات اطفا حریق در پتروشیمی امیرکبیر راه اندازی شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر ، حجت اله عبادی افزود :با توجه به اهمیت توان مقابله در حوادث خصوصا حریق های شیمیایی ، کنترل آتش سوزی و نشت مواد گازی و سمی، بروز رسانی تجهیزات آتش نشانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت : در همین راستا پتروشیمی امیرکبیر اقدام به تهیه مانیتورهای TFT نمود که این نوع مانیتور تقریبا تمامی معضلات مانیتورهای قبلی از قبیل نوع ولو، دبی و…را از میان برداشته و با چهار هزار و ۸۰۰ لیتر بر دقیقه آب و سه هزار لیتر فوم بیشترین میزان دبی و پرتاب را در این نوع کلاس داراست.

رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل پتروشیمی امیرکبیر افزود: این شرکت جزء اولین شرکت های منطقه است که به این مانیتورهای دبی بالا مجهز شده است.

عبادی اظهار داشت :با کارشناسی و ارزیابی انجام شده در سطح مجتمع نقاط بحرانی شناسایی گردید و این مانیتورها با توجه به عملکرد عالی در این نقاط کاشته شدند تا عملکرد تیم های عملیاتی را در زمان بروز حادثه تقویت کنند‌.

پتروشیمی امیرکبیر یکی از بزرگترین تولید کننده های پلی اتیلن در ایران است که مجتمع تولیدی آن در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر واقع شده است.