بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال “وتجارت” اعضای هیات‌مدیره فعلی بانک تجارت به مدت دو سال، ابقاء شدند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، به‌موجب تصمیم اتخاذ شده از سوی سهامداران در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده، هادی اخلاقی فیض آثار، علی‌کی‌لانی، مرتضی ترک تبریزی، حسن کیایی و حمیدرضا شریفیان اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت به مدت دوسال دیگر در مسئولیت خود ابقاء شدند.

هادی اخلاقی‌فیض‌آثار که از مهر ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون مدیرعامل بانک تجارت است، دکترای علوم اقتصادی دارد و مدیرعاملی بانک ملت، قائم‌مقامی مدیرعامل بانک سپه و عضویت در هیات‌مدیره بانک‌ حکمت ایرانیان، برخی از مسئولیت‌های اجرایی وی به شمار می‌رود.

مرتضی ترک تبریزی که چندی قبل به عنوان رییس هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شد نیز، با مدرک تحصیلی دکترای حرفه‌ای DBA کارآفرینی، پیش از این، مسئولیت‌هایی همچون معاونت فناوری اطلاعات بانک ملت، مدیریت امور فناوری‌‌ اطلاعات بانک‌ ملت، ریاست هیات‌مدیره هلدینگ بهسازان فردا، ریاست هیات‌مدیره شرکت زیر ساخت امن خدمات تراکنشی و … را عهده‌دار بوده است.

علی کی‌لانی، عضو اجرایی هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل بانک تجارت هم دانشجوی دکترای DBM است و ریاست و نایب رییسی هیات‌مدیره بانک تجارت، معاونت مدیرعامل بانک تجارت امور نظارتی و امور استان‌ها و عضویت در هیات‌عامل این بانک، برخی از مسئولیت‌های وی در سال‌های اخیر بوده است.

حمیدرضا شریفیان که در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده پیشین بانک تجارت در اواخر سال ۱۴۰۱ به عضویت در هیات مدیره این بانک با سمت نایب‌رییس درآمد، نیز با مدرک تحصیلی دکترای مدیریت عالی بانکداری (در مرحله دفاع رساله) سوابقی همچون معاونت مدیرعامل بانک تجارت در امور استان‌ها و شبکه شعب، معاونت مدیرعامل بانک تجارت در بانکداری شرکتی و تجاری، معاونت مدیرعامل بانک تجارت در راهبری بازار و توسعه کسب‌و‌کار و مدیریت امور استان‌های این بانک را در کارنامه خود دارد.

حسن کیایی، دیگر عضو هیات‌مدیره بانک تجارت نیز با مدرک تحصیلی دکترای علوم اقتصادی، پیش از این، مسئولیت‌های مختلفی همچون عضویت در هیات‌مدیره شرکت توسعه پلیمر کنگان، مشاور اقتصادی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم، مشاور مدیرعامل و مدیر امور طرح و برنامه صندوق ضمانت سپرده‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی و … را تجربه کرده است.