به گزارش درآمد نیوز به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، از این پس با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب بین دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد […]

به گزارش درآمد نیوز

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، از این پس با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب بین دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.
بدین منظور نخستین قرعه‌کشی برای این منظور انجام شد و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند.
بر این اساس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ سرکار خانم لیلا جلالی کورایم فرزند احمد و آقایان؛ میثم محمدزاده اشکیت فرزند مصطفی، نعیم دغلاوی فرزند حسین، علی یحیی‌پور فرزند مختار، امیرسام ملکیان فرزند علیرضا و پارسا پاک‌رای فرزند فرهاد، برندگان بلیت بازی پرسپولیس – هوادار و کارت هدیه شدند.
همچنین سرکار خانم معصومه حداد فرزند غلامحسین و آقایان؛ علی شعبانی فرزند ایمان، محمد مقبلی فرزند هاشم، سید مانی غیاثی فرزند سید امیر، سید حسین احمدیان فرزند سید محمد علی و علی بهروزی فرزند فرشاد، برنده دریافت کیت پیراهن پرسپولیس و کارت هدیه گردیدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین اقدامات در حال انجام است تا دارندگان این کارت از تخفیف ویژه برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند گردند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از طریق بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح، دریافت نمایند.

مقاله اصلی .