مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از اعلام اسامی ۴۹۲ نفر پذیرفته شدگان در مصاحبه استخدامی این هلدینگ خبر داد.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، داریوش شمس گفت: با استعانت از الطاف الهی و در جهت رفع نیازمندی‌های نیروی انسانی شرکت‌های گروه در راستای حمایت از اشتغال تولید و خودکفایی اقتصاد ایران اسلامی آزمون استخدامی این گروه در نهم شهریور ماه در شش منطقه، ارومیه، اهواز، ایلام، بوشهر، تهران و شیراز برگزار شد.

اعلام اسامی پذیرفته شدگان در مصاحبه استخدامی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

وی افزود: بیش از ۱۴ هزار نفر داوطلب مرد و بالغ بر دو هزار نفر داوطلب زن در این رقابت شرکت کرده و در مهرماه به صورت چهار برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه که طی بیست روز انجام پذیرفت راه پیدا کردند.

شمس تصریح کرد: از تعداد ۴۹۲ نفر پذیرفته شده ۲۴۵ نفر در شرکت پتروشیمی صدف (عسلویه)، ۶۲ نفر در پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس (بهبهان)، ۱۰۰ نفر در پتروشیمی ارغوان گستر ایلام و ۸۵ نفر در پتروشیمی ارومیه مشغول به کار خواهند شد.

افزایش ۸۵ درصدی سهم بومی‌های پذیرفته شده

آمار نفرات بومی نهایی پذیرفته شده به طور متوسط در این استان‌ها به عدد بی‌نظیر ۸۵ درصد بالغ می‌شوند که نشان‌دهنده توجه کامل این شرکت به نیروی انسانی متخصص بومی مناطق است. وی خاطر نشان کرد: قطعا حضور این جوانان عزیز در راستای توسعه صنعت پتروشیمی خون تازه‌ای در رگهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس و اقتصاد ایران اسلامی خواهد بود.

گفتنی است، داوطلبان می‌توانند به منظور آگاهی از نتایج نهایی آزمون استخدامی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و اطلاع از برنامه آزمون‌های استخدامی آتی به وب سایت آزمون استخدامی گروه به نشانی https://pgpic.iran-azmoon.ir/login.aspx مراجعه کنند.