به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مدرسه سه کلاسه شهدای بانک ملی ایران با حضور علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب استان کردستان ، مهدی رمضانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ، ماجد احمدی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ، ابراهیم حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان مریوان و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد .

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در مناطق محروم، این مدرسه در منطقه محروم روستای کانی میران شهرستان مرزی مریوان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان از بانک ملی ایران و اداره امور شعب استان کردستان به جهت مشارکت در ساخت و ترویج فرهنگ نیکوکاری مدرسه سازی این استان تجلیل کرد.

در ادامه مراسم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، از نقش فعال و پررنگ بانک ملی ایران در احداث مدارس در مناطق و روستاهای محروم استان کردستان قدردانی کرد.

شایان ذکر است، مدرسه مذکور در زمینی به مساحت ۵۳۵ مترمربع با زیربنای ساختمان اصلی ۱۵۷ متر مربع در مقطع آموزشی پیش دبستانی و ابتدایی احداث شده است.