مدیر شعبه سرپرستی آذربایجان غربی بیمه رازی افزایش سطح تعامل با شبکه فروش را عامل اصلی رشد این شعبه در سال‌های اخیر و تحقق ۱۲۵ درصد از بودجه سال ۱۴۰۱ دانست.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی، مرتضی شهری که مهمان قسمت شصت و ششم سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، از تحقق ۱۲۵ درصدی بودجه این شعبه در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در سال گذشته با همراهی و همکاری شبکه فروش پرتفوی شعبه دارای ترکیب بسیار مناسبی بود و ۵۲ میلیارد تومان به عنوان حق بیمه تولیدی این شعبه به ثبت رسیده است.

او ادامه داد: عملکرد شبکه فروش جای تقدیر و تشکر دارد زیرا، شبکه فروش استان همراهی بسیار خوبی با شعبه داشت و این همراهی و همکاری در سال جاری ادامه دارد.

شهری با اشاره به اینکه حجم بیمه‌نامه‌های خرد بیش از بیمه‌نامه‌های بزرگ و شرکتی است، خاطرنشان کرد: حجم قابل توجه بیمه‌نامه‌ها از سوی نمایندگان و شبکه فروش صادر می‌شود و این بزرگترین دستاورد شعبه محسوب می‌شود، زیرا شعبه با توجه به پنج چرخش استراتژیک به عنوان حامی در کنار شبکه فروش قرار گرفته و مشاوره، صدور و همراهی با بیمه گذاران را به شبکه فروش تنفیذ کرده است.

مدیر شعبه سرپرستی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در سال گذشته تنها شعبه در رشته مهندسی ۱۶ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته است، یادآور شد: عموم مردم در استان آذربایجان غربی مشغول به فعالیت در حوزه کشاورزی، دامداری و دامپروری هستند و این موضوع عاملی شده تا برنامه ویژه‌ای از سوی شعبه برای ارائه بیمه‌نامه‌های مسئولیت در زمان برداشت میوه و محصولات کشاروزی طراحی و اجرایی شود.

شهری ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ رشد ۶۰۰ درصدی صدور بیمه‌نامه‌های مسئولیت نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ به ثبت رسیده که پیش بینی می‌شود مبلغ صدور این رشته بیمه‌ای تا انتهای تابستان به بیش از ۲ میلیارد تومان برسد.

او مهم‌ترین دستاورد سال‌های اخیر شعبه آذربایجان غربی را افزایش سطح تعامل و همراهی با نمایندگان دانست و یادآور شد: افزایش کمی و کیفی پرتفو و افزایش تعداد نمایندگان و شبکه فروش در سال‌های اخیر از برنامه‌های شعبه بود که این موضوع تاثیر قابل توجهی در صدور بیمه‌های آتش سوزی، باربری، مسئولیت و بیمه مسافرت‌های خارجی داشت.

مدیر شعبه سرپرستی آذربایجان غربی در پاسخ به این سوال که چرا ضریب خسارت بیمه بدنه در این شعبه بسیار بالا است، گفت: محورهای مواصلاتی استان بسیار پرریسک است و در جلسات سندیکای استان با مسئولین استانی بارها به این موضوع تاکید شده است.

شهری در انتها از جذب سه نماینده خبر داد و بیان کرد: در سال جاری ۳ نماینده به جمع خانواده بیمه رازی افزوده شده‌اند و در روزهای آینده این تعداد به ۱۸ نفر خواهد رسید و این در حالی است که تا انتهای سال با توجه به برنامه ریزی ستاد باید ۷۷ نماینده جدید در استان آذربایجان غربی به جمع خانواده بیمه رازی اضافه شوند.