عضو هیات مدیره بانک مسکن از شعبه مستقل مرکزی، شعبه طالقانی و مدیریت منطقه مرکز تهران بازدید کرد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ علی کمالی عضو هیات مدیره بانک مسکن به همراهی مهدی احمدی سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و پرویز نجفیان مدیر امور شعب استان تهران از دوایر و ادارات شعبه مستقل مرکزی، شعبه طالقانی و مدیریت منطقه مرکز تهران بازدید کرد.

کمالی طی این بازدید ۲ ساعته، در گفت‌و‌گویی صمیمانه با تمامی کارکنان دوایر و ادارات شعبه مرکزی، در خصوص مسایل و مشکلات آن‌ها بحث و تبادل نظر و راهکارهایی نیز ارایه کرد.

وی در حاشیه این بازدید و در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: یکی از مسوولیت‌های هیات مدیره، رصد بخش‌های عملیاتی و بررسی وضعیت این حوزه است.

عضو هیات مدیره افزود: امروز توفیق حاصل شد که از بخش‌ها و دوایر مختلف شعبه مستقل مرکزی که نماد اصلی بانک مسکن در تهران است بازدید کنیم؛ شعبه‌ای که قدمت بسیار دارد.

این مقام مسوول بانک با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شعبه مستقل مرکزی خواستار برنامه‌ریزی و عملکرد بهتری در خصوص جذب منابع شد.

کمالی با تاکید بر بازاریابی بیشتر در این شعبه گفت: در حوزه بازاریابی نیز همه دوایر و بخش‌ها باید دست به دست هم بدهند تا بتوانیم در بانک رشد نقدینگی داشته باشیم و به تکالیف خود در حوزه مسکن به ویژه طرح نهضت ملی عمل کنیم.

وی در این بازدید گفت: امسال سال شکوفایی شعب تهران و ویژه شعبه مستقل مرکزی است و امیدوارم شاهد رشد آن باشیم.

عضو هیات مدیره همچنین از مدیریت منطقه مرکز و شعبه طالقانی تهران بازدید و با کارکنان گفتگو کرد.

در حاشیه بازدید از مدیریت مرکز تهران، گزارشی از پرداخت ۶۷٫۳۳۸ میلیارد ریال تسهیلات ارایه شد که مبلغ ۷٫۳۵۵ میلیارد ریال آن در بخش تسهیلات مشارکت مدنی طرح نهضت ملی؛ مبلغ ۴۵٫۹۴۶ میلیارد ریال در بخش مشارکت ساخت غیر از مسکن مهر و ۱۴٫۰۳۷ میلیارد ریال در سایر سرفصل‌ها بوده است.