کارکنان شرکت مخابرات کل کشور تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه دانا قرار گرفتند.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در مراسم امضای تفاهم‌نامه بیمه‌ای که عصر روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه جاری از سوی دکتر رضا جعفری نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و پیام محبی معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران به امضاء رسید، بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر از کارکنان این بیمه‌گذار تحت پوشش خدمات درمانی بیمه دانا قرار گرفتند.

طبق این تفاهم‌نامه مشترک، زمان اجرای این قرارداد از اول تیرماه سال‌جاری تا ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۳ خواهد بود که به دنبال آن، تمام امور بیمه‌ای این شرکت، به مدت یک‌سال، نزد بیمه دانا متمرکز خواهد شد.

در این مراسم دکتر رضا جعفری نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی با اشاره به خدمات این شرکت به بیمه‌گذاران از گذشته تاکنون، پیوند دوباره بیمه دانا و شرکت مخابرات را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: خوشبختانه این شرکت دارای مزیت‌های خاصی است که در صنعت بیمه موجب استقبال بیمه‌گذاران از خدمات آن می‌شود.

وی با اشاره به تجارب ۵۰ ساله بیمه دانا و ظرفیت‌های فراوان آن در حوزه‌های مختلف، به ویژه درمان را یادآور شد و افزود: وجود کارکنان صدیق، خبره و با سلامت کاری، که ویژگی اصلی آنها، تکریم ارباب رجوع و مشتری‌مداری است، مزیت اصلی این شرکت بوده و امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه، بتوانیم خدمات شایسته‌ای به کارکنان زحمتکش مخابرات در سراسر کشور ارائه کنیم.

مدیرعامل بیمه دانا، همچنین خواستار برگزاری نشست مشترک با مدیران استانی این شرکت برای تبیین کامل جزئیات قرارداد شد و ابراز امیدواری کرد: با پرداخت به موقع حق‌بیمه‌ها، انجام تعهدات بیمه‌ای برای کارکنان شریف مخابرات به نحو شایسته‌ای صورت پذیرد.

در این مراسم، پیام محبی معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات نیز طی سخنانی، با تأکید بر تاریخچه پر افتخار بیمه دانا و خدمات بسیار مطلوب آن به بیمه گذاران، انعقاد مجدد قرارداد با این شرکت را موجب افتخار و مباهات مخابرات دانست و اظهار امیدواری کرد: با امضای این تفاهم‌نامه، پروسه همکاری‌های مطلوب دوجانبه بیش از پیش توسعه و گسترش یابد.

مقاله اصلی