در آستانه عاشورای حسینی، در مراسم تقدیر از برخی دانش‌آموزان قرآنی مدارس شهر سرچشمه که در آموزشگاه ۱۷شهریور این شهر برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز: در آستانه عاشورای حسینی، در مراسم تقدیر از برخی دانش‌آموزان قرآنی مدارس شهر سرچشمه که در آموزشگاه ۱۷شهریور این شهر برگزار شد، مجموعه کتاب ارزشمند «قصه عاشورا» به نویسندگی پرویز امینی، از سوی روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به مدارس شهر سرچشمه اهدا شد.

 

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در این مراسم گفت: هدف اصلی اهدای این کتاب‌ها که آثاری خواندنی و ارزشمند هستند وجود منابع تحقیقی قابل استناد در مدارس است.

روح‌الله ابوالهادی افزود: با توجه به وجود رسانه‌هایی که بعضی حتی به تحریف واقعه عاشورا دست می‌زنند، نیاز به وجود منابعی قابل اعتماد که بتواند به دانش‌آموزان کمک کند در مدارس احساس می‌شد.

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش شهر سرچشمه نیز در این مراسم، با تاکید بر اهمیت کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های خوب، گفت: در این جلسه از برخی دانش‌آموزان که در زمینه کتاب آسمانی ما قرآن کریم فعال بوده‌اند، تقدیر شد.

اکبر خدادادی در ادامه، از تلاش‌های حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جامعه‌القرآن شهر سرچشمه در راستای ترویج فعالیت‌های قرآنی در شهر سرچشمه قدردانی کرد.

گفتنی است، در این مراسم از ۱۲ دانش‌آموز فعال قرآنی تقدیر شد و در ادامه حاضران با مداحی دانش‌آموز آرمین سالاری، به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

منبع: روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان