اهدا و توزیع ۵هزار بسته کمک معیشتی به خانواده های کم برخوردار به مناسبت دهه کرامت توسط شرکت گل گهر سیرجان در قالب دومین رزمایش کمک‌های مومنانه این شرکت در سال‌جاری صبح امروز در آیینی با حضور مسئولین شهرستان و شرکت گل‌گهر برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، در این طرح خانواده های نیازمندی که در دوران شیوع بیماری کرونا آسیب بیشتری دیده‌اند، با همکاری کمیته امداد امام و بهزیستی شهرستان شناسایی شده و بسته های کمک معیشتی به واسطه شرکت گل گهر به آن ها اهدا می شود.

امام جمعه سیرجان در آغاز این رزمایش گفت: شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را برای قشر ضعیف جامعه ایجاد کرده که رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اقدام خوبی بود برای دستگیری از این اقشار ضعیف که ائمه جمعه کشور، سپاه پاسداران، مراکز  اقتصادی صنعتی و خیرین، حسب فرمایش مقام معظم رهبری پای کار آمدند.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی با تشکر از مدیرعامل و شرکت گل گهر برای حضور در این رزمایش و سایر حرکت‌های خیرخواهانه افزود: شرکت گل‌گهر هم چندین بار پای کار آمده و برای این رزمایش ۵ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۲ میلیارد تومان اهدا کرده است.

سید رحیم رضوی معاون فرماندار سیرجان نیز در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از کلیه عوامل اجرایی این رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از مدیرعامل شرکت گل گهر داشته باشیم که هم در راستای طرح مواسات به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفت و هم در بحث رفع موانع تولید بر اساس شعار سال که تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها است در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می‌کنند.

11

1213