سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از برگزاری نمایشگاه «ایرانی‌سازان» با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولیدکننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش درآمد نیوز گرشاسبی با بیان اینکه این نمایشگاه در حوزه توانمندی‌‌های ساخت داخل ، تعمیر و ساخت قطعات و تجهیزات صنایع پتروشیمی، نفت و گاز سوم تا پنجم آبان‌ماه در ایلام برگزار می‌شود افزود:محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایلام واقع در «چغاسبز» میزبان تولیدکنندگان قطعات داخلی صنعت نفت کشور خواهد بود .
وی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه ایرانی‌سازان در ایلام را ایجاد بستری برای حضور شرکت‌های ایرانی و معرفی توانائیها و فنآوری‌های جدید آنها در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی عنوان کرد و ادامه داد:کاهش هزینه‌های تولید ، معرفی فرصت‌ها و زمینه‌های استان ایلام جهت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و نوآور ، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
گرشاسبی با اشاره به ظرفیت‌های استان ایلام در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ادامه داد:۱۱ درصد گاز و ۶ درصد نفت کشور در ایلام تولید می‌شود و بنا به پیشنهاد استاندار محترم ، استان ایلام قابلیت تبدیل به پارس غربی را دارد .
وی معرفی دستاوردهای استان ایلام در‌حوزه‌های مذکور را از اولویت‌های دیگر این نمایشگاه برشمرد و از مدیران، شرکت‌ها‌ و دانشجویان استان برای حضور اثرگذار در این نمایشگاه دعوت کرد.