مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از آغاز اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر از عصر یکشنبه ۹ خرداد با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت خبر داد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر،جواد گلی درباره این نمایشگاه اظهار داشت: مراسم افتتاح رسمی این نمایشگاه روز دوشنبه با حضور مدیران صنعت پتروشیمی ومسوولین استانی و محلی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه تا روز سه شنبه در سالن تلاش ماهشهر ادامه خواهد یافت، افزود: در این نمایشگاه، نهادهایحاکمیتی، سازمان‌ها و ادارات مرتبط با موضوع اشتغال و اشتغال‌زایی نظیر سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، کمیته امدادامام خمینی (ره) و همچنین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و انجمن حمایت از زندانیان با راهبری فرمانداری شهرستان حضورفعال دارند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که در مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع برگزار می‌شود، شاهد حضور بیش از ۱۲۰ شرکت تولیدی،خدماتی و همچنین حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم با تمامیشرکت‌های تابعه خود که در ماهشهر فعال هستند، در این نمایشگاه حضور دارد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب اصناف، تولیدکنندگان و مشاغل مختلف شهرستان ماهشهر، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هاو مذاکرات اولیه انجام شده بین شرکت‌های پتروشیمی و تولیدکنندگان، انتظار می‌رودحداقل ۵۰ تفاهم‌نامه همکاری بین مجتمع‌هایپتروشیمی و شرکت کنندگان در طول این نمایشگاه به امضاء برسد و امید می‌رود با توجه به آمادگی طرفین، بسیاری از این تفاهم نامه‌هامنجر به عقد قرارداد همکاری شود.

وی تصریح کرد: همانند آنچه در نمایشگاه «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» شاهد آن بودیم؛ مشارکت، حضور و همکاریچهار بانک بزرگ و مهم کشور که از طریق سرپرستی‌های آن‌ها در استان خوزستان در حال اقدام است، فرصتی کم نظیر برای تأمینمنابع مالی و تسهیلات مورد نیاز برای طرح‌های راه اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان ماهشهر و بندر امام خواهدبود.

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به برنامه‌های حمایتی و خرسندساز این گروهدر ماهشهر در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، تاکید کرد: با توجه به فضای مساعد موجود، پیش‌بینی می‌شود که انشالله ایننمایشگاه موجب توانمندسازی و توسعه اشتغال و همچنین اشتغال‌زایی پایدار در منطقه شود.

وی در پایان با اشاره به تلاش شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای برگزاری این نمایشگاه در کیفیتی استاندارد وبا تأثیرگذاری گسترده، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این مهم، دستگاه‌های اجرایی شهرستان ماهشهر علی الخصوص فرمانداریماهشهر همکاری بسیار خوبی با گروه و شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر برای برگزاری این نمایشگاه انجام دادند؛ که جای تقدیر وتشکر ویژه از فرماندار مردمی و دلسوز شهرستان دارد و امیدواریم این نمایشگاه آغازی برای اجرای طرح‌های مختلف توانمندسازیمشاغل در شهرستان ماهشهر و بندر امام باشد.