مدیرعامل بیمه معلم در بازدید از مجتمع بیمه‌ای اصفهان، بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایت بیمه‌گذاران تأکید کرد.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی مدیر عامل شرکت، در بازدیدی پیش‌بینی نشده از این مجتمع، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان ستادی و نمایندگان فعال در استان اصفهان، در جریان روند اجرای فعالیت‌ها و ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفت.

امینی، سه اصل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان را عامل اصلی جلب رضایت آنان برشمرد و گفت: پاسخگویی سریع به درخواست‌های کاری مراجعه‌کنندگان باعث جلب اعتماد بیمه‌گذاران و در نتیجه ارتقاء وجهه بیمه معلم در بین شهروندان می‌شود.

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه معلم، در ادامه با تأکید بر اهمیت موضوع آموزش سرمایه انسانی، افزود: جذب و حفظ بازارهای خرد و کلان و به‌روز شدن اطلاعات بیمه‌ای همکاران ستادی و شبکه فروش، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی تصمیم‌گیران شرکت است و این مهم جز با آموزش صحیح و تأثیرگذار میسر نخواهد شد.

گفتنی است، این بازدیدها، با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی شعب شرکت در حوزه‌های مختلف و بررسی مشکلات و درخواست‌های همکاران بیمه معلم در استان‌های مختلف کشور، به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.