در بازدید مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از مرکز تحقیقات سالمندان اردکان به تشریح برنامه های و چالش های پیش روی جامعه سالمندان کشورپرداخت. به گزارش درآمد نیوز ،در بازدید مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو […]

در بازدید مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از مرکز تحقیقات سالمندان اردکان به تشریح برنامه های و چالش های پیش روی جامعه سالمندان کشورپرداخت.

به گزارش درآمد نیوز ،در بازدید مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از مرکز تحقیقات سالمندان اردکان که به دعوت هیات مدیره این مرکز انجام شد، مدیر این مرکز به تشریح برنامه های و چالش های پیش روی جامعه سالمندان کشور از جمله شهرستان اردکان پرداخت و گفت: با توجه به نرخ رشد جمعیت سالمند کشورکه حدود ۲ برابر نرخ موالید است به زودی با موجی از نیازهای این گروه سنی مواجه خواهیم بود که مستلزم برنامه ریزی و ایجاد امکانات مورد نیاز این بخش از افراد جامعه هستیم.

به گزارش شما و اقتصاد: وی افزود: این مرکز تلاش دارد با بررسی علمی ضروریات بالینی سالمندان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بخشی از این نیازها را مرتفع نماید و در این راه، از بنگاههای اقتصادی توانمند و افراد خیر یاری می طلبیم.

مدیر عامل چادرملو نیز با ارزشمند توصیف کردن این خدمات،  اظهار امیدواری کرد بتوانیم مساعدت لازم را در جهت حمایت ازتوسعه خدمات این مرکز بعمل آوریم.