وزیر نفت از غرفه شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بازدید کرد.

به گزارش درآمد نیوزبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، در جریان بازدید جواد اوجی وزیر نفت از نمایشگاه ایران پلاست، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، ضمن میزبانی از وزیر نفت و هیئت همراه، به ارائه گزارش دستاوردهای مهم این شرکت و تشریح برنامه های آتی پرداخت.
همچنین دکتر سعید صادقی در روز اول برگزاری این نمایشگاه، با جمعی از مدیران و فعالان حوزه پتروشیمی به صورت جداگانه بازدید و در خصوص موضوعات مرتبط بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از غرفه این شرکت بازدید کرد و از آخرین تحولات و پیشرفت های مجموعه امیرکبیر مطلع گردید.
علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نیز به همراه تعدادی از مدیران صنعت پتروشیمی، از غرفه این شرکت در نمایشگاه ایران پلاست بازدید نموده و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این شرکت قرار گرفت.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در صنعت پتروشیمی کشور با رویکرد کسب و کار جهانی، صبح یکشنبه، بیست و ششم شهریور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر، تا بیست و نهم شهریورماه، در سالن ۸-۹ پذیرای بازدیدکنندگان، تجار و فعالان حوزه پتروشیمی داخلی و خارجی خواهد بود.