مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل SKS در نشست هفتگی با مدیران شرکت اظهار داشت: شرکت فولاد کاوه با دارا بودن بیش ­از ۳۰۰۰ نفر نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده گنجینه ­ای از ایده ­های نوآورانه برای حل مسایل سازمانی است.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط­ عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل SKS در نشست هفتگی با مدیران شرکت اظهار داشت: شرکت فولاد کاوه با دارا بودن بیش ­از ۳۰۰۰ نفر نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده گنجینه ­ای از ایده ­های نوآورانه برای حل مسایل سازمانی است.

وی افزود: مجموعه مدیریتی این شرکت بر این باور است که مشارکت ­دادن کارکنان در تصمیم­ گیری­ های راهبردی و عملیاتی شرکت می­ تواند در افزایش سرمایه ­اجتماعی سازمانی و استفاده حداکثری از خرد­جمعی موثر واقع شود.

مهندس حسینی خاطر­نشان کرد: طی سالیان گذشته مدل­ های اولیه ­ای از نظام پیشنهادها در این شرکت به مرحله اجرا درآمده بود که با نیازهای سازمان تطابق نداشت؛ بر­همین­ اساس طی نشست­ های کارشناسی، مدل نوآورانه ­ای از سامانه نظام پیشنهادها با تأکید بر جلب مشارکت حداکثری کارکنان خلاق و نوآور بازطراحی شده است.

مدیر­عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خطاب به مدیران سازمان خاطرنشان کرد: در گام نخست انتظار می ­رود کارکنان خلاق و نوآور در واحدهای مختلف شناسایی شوند سپس با اهرم های انگیزشی نفرات به مشارکت و ارائه پیشنهادها و ایده های خلاقانه ترغیب شوند.