خوزستان برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، با انعقاد قرارداد ،هشت کشتی گیر جذب کرده است.

پایگاه خبری  درآمد نیوز – رییس هیات کشتی خوزستان گفت: باشگاه فولاد خوزستان برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، با انعقاد قرارداد ،هشت کشتی گیر جذب کرده است.

ضان جمالپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امیر قاسمی منجزی، عارف محمدی، مسعود کاوسی، مهدی هدائی‌، علی شریفی، صادق مرادی، امین کاویانی نژاد و پارسا نظری، فرنگی کارانی هستند که برای حضور در لیگ برتر سال جاری با تیم فولاد خوزستان قرارداد امضا کردند.

وی افزود: باشگاه فولاد اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور را تجربه می کند و هدف آنها حضور قدرتمندانه و قهرمانی در این پیکارها است.

بومی گرایی در باشگاه فولاد

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: با توجه به تعداد زیاد کشتی گیران خوزستانی در سطح کشور، اولویت این باشگاه استفاده از کشتی گیران بومی است و این موضوع باعث خوشحالی جامعه کشتی استان شده است.

وی افزود: تیم سینا صنعت ایذه، سازین سعید اندیمشک و شهرداری مسجدسلیمان سه نماینده دیگر استان در این پیکارها هستند و قطعا رقابت جذابی با سایر کشتی گیران خواهند داشت.

جمالپور گفت: این فصل از رقابت های لیگ برتر کشتی کشور با حضور هشت تیم برگزار می شود که نیمی از تیم های شرکت کننده متعلق به استان خوزستان است اگرچه برخی از کشتی گیران استان در تیم های دیگر استان ها حضور دارند که این موضوع اقتدار کشتی فرنگی خوزستان را نشان می دهد.

وی به حضور تیم های استان در المپیاد استعدادیابی کشور اشاره کرد و افزود: چندی پیش مسابقات استانی را برگزار کردیم که نفرات برتر مشخص و در قالب تیم منتخب استان به این پیکارها اعزام می شوند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: خوشبختانه در سال جاری مسابقات و تورنمنت های متعددی داشتیم و همواره شاهد برگزاری مسابقات بودیم که این موضوع به ارتقا کشتی استان کمک می کند همچنین بنا داریم میزبان یک یا ۲ رویداد مهم کشوری باشیم.

رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی اواخر آبان ماه برگزار می شود.